Gravatar

#51 filmz-melian 20 år siden

Bedste film i 90erne? det er jo ligesom at stå henne ved slikket i biffen og kun ha råd til at købe én ting....

men Edward Scissorhands er ihvertfald en af dem...
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite.
....
But why is the rum gone?!
Gravatar

#52 El vez 20 år siden

#48 Jeg har hørt Haneke nævnt flere gange, må se om jeg kan opstøve noget med ham.

Jeg vil blot nævne Leon, Reservoir Dogs, Pusher, Se7en og måske endda The Big Lebowski fra min personlige liste.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#53 jessup 20 år siden

Bennys Video er ikke udkommet på dvd endnu - upassende også taget filmens titel i betragtning.
This is just until June
Gravatar

#54 evermind 20 år siden

Jeg synes ikke, nogen har nævnt den mesterlige Mystery Science Theater 3000: The Movie?! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#55 filmz-Bruce 20 år siden

Andre gode 90'er ting.

Glengarry Glen Ross, hvis man vil se storartet ensemble skuespil. Lone Star også ret overset, The Straight Story, A Simple Plan (Sam Raimis bedste), Once Were Warriors,
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#56 jessup 20 år siden

# 54 - den er mega sjov
This is just until June
Gravatar

#57 jessup 20 år siden

# 55 er lidt lun på Lone Star - lavet af en de største US indie intrukører fra 80'erne fremefter (John Sayles). Alt for få af hans film når de danske biografer. Et must er hans fremragende Matevan (1987).
This is just until June

Skriv ny kommentar: