jeg fik læst Ondskaben her for et godt stykke tid siden, og den fangede mig rigtig meget, det er den med ham drengen som bliver mishandlet af hans far og om alle hans problemer han har i skolen, og hvad der sker da han flygter fra sin far for at starte på en ny skole, meget spændene bog synes jeg. i øvrigt også filmatiserede, har ikke set filmen endnu, ret bange for den bare vil skuffe mig.
ellers er der jo altid Band Of brothers, og Douglas Adams HG2TG hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg er desuden igang med at læse Dark Tower serien af Stephen King, så hvis du skal bruge nogle bøger der kan stjæle din tid over et længere tidsrum, så er der 7 bind at tage fat på i den serie.
Du kan som tidligere nævnt læse noget af hr. Gibson.. f.eks. Neuromancer eller Count Zero, som er i Cyberpunk genren.. rigtig fed læsning. Du kan også læse Interview with the vampire, band of brothers er heller ej et dårligt valg.
_______________________________________ How much does life weigh?
Reality Dysfunction af Peter F. Hamilton (suveræn sci-fi/horror!) Otherland af Tad Williams Magician af Raymond E. Feist (bedste fantasyserie efter Tolkien) The Picture of Dorian Gray af Oscar Wilde (en af mine yndlingsbøger fra studietiden)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Fantasy: Robin Hobb's Farseer trilogi: - Assassin's Apprentice - Assassin's Quest - Royal Assassin Hun har også skrevet en efterfølger, Tawny Man trilogi, som jeg dog ikke har fået tjekket ud: - Fool's Errand - Golden Fool - Fool's Fate
Og så er der jo Jan Guillous tempelriddertrilogi om Arn: - Vejen Til Jerusalem - Tempelridderen - Riget Ved Vejens Ende
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#11 ks 21 år siden
#12 elwood 21 år siden
ellers er der jo altid Band Of brothers, og Douglas Adams HG2TG hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 davenport 21 år siden
#14 ks 21 år siden
#15 elwood 21 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 Lowkey 21 år siden
The Illuminatus Trilogy af Robert Shea og Robert Anton Wilson er også rigtig god.
#17 filmz-Daedalos 21 år siden
f.eks. Neuromancer eller Count Zero, som er i Cyberpunk genren.. rigtig fed læsning. Du kan også læse Interview with the vampire, band of brothers er heller ej et dårligt valg.
How much does life weigh?
#18 filmz-Kaffekongen 21 år siden
Hvis du skal læse noget ikke scifi, så læs Paul Auster, især New Yorker trilogien.
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
#19 filmz-yoshimura 21 år siden
Otherland af Tad Williams
Magician af Raymond E. Feist (bedste fantasyserie efter Tolkien)
The Picture of Dorian Gray af Oscar Wilde (en af mine yndlingsbøger fra studietiden)
#20 El vez 21 år siden
Hitchhiker's Guide To The Galaxy
Fantasy:
Robin Hobb's Farseer trilogi:
- Assassin's Apprentice
- Assassin's Quest
- Royal Assassin
Hun har også skrevet en efterfølger, Tawny Man trilogi, som jeg dog ikke har fået tjekket ud:
- Fool's Errand
- Golden Fool
- Fool's Fate
Og så er der jo Jan Guillous tempelriddertrilogi om Arn:
- Vejen Til Jerusalem
- Tempelridderen
- Riget Ved Vejens Ende