Gravatar

#61 colocho 13 år siden

I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#62 Patriarch 13 år siden

BN (43) skrev:
Jamen, i dit næste indlæg præsenterer du da bare lige beviset på, at en computer eller maskine f.eks. kan se de samme hukommelsesbilleder som et menneske ser oppe i sit hoved og nøjagtigt ord for ord aflæse dets tanker, ligesom hvis vedkommende sagde det hele højt. Hvis du kan det, så vil jeg ikke længere betragte det som som et faktum, at tanker ikke kan aflæses i den forstand som jeg har nævnt i mine tidligere indlæg.

Og mindst lige så relevant - offentliggjort i går sjovt nok.

http://gizmodo.com/5843117/scientists-reconstruct-...

Vil du i det mindst medgive at det ikke er så utænkeligt som du først antog?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#63 Slettet Bruger [3482849591] 13 år siden

Og sjovt nok, så jeg en artikel tidligere på dagen, der beskrev partikler, der åbenbart bevæger sig hurtigere end lyset.

Det er ganske vist ikke bekræftet endnu, men det kan jo ændre voldsomt meget ved naturens love, som vi opfatter dem i øjeblikket.
Gravatar

#64 davenport 13 år siden

Fundamentalt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#65 Patriarch 13 år siden

utyske (63) skrev:
Og sjovt nok, så jeg en artikel tidligere på dagen, der beskrev partikler, der åbenbart bevæger sig hurtigere end lyset.

Det er ganske vist ikke bekræftet endnu, men det kan jo ændre voldsomt meget ved naturens love, som vi opfatter dem i øjeblikket.

Ja, læste det godt. Meget interessant.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#66 davenport 13 år siden

Så et program på Nat Geo den anden aften omkring tid, og hvordan den forandrer sig ifm. sorte huller. Der var en masse omkring lysets hastighed.
Jeg tror ikke fysikken er så definitiv, for vi kan jo kun tage udgangspunkt i det vi kan se her på jorden. Der er sikkert en masse andre muligheder i rummet, vi ved det bare ikke..
Gravatar

#67 Slettet Bruger [3482849591] 13 år siden

I øvrigt er det jo også interessant, at hvis disse partikler bevæger sig hurtigere end lyset, viser det jo netop, at al viden vi tager for givet, kan blive udfordret med tiden.

Her er der tale om en teori der har ca. 100 år på bagen og måske først modbevises nu, efter vi har fået muligheden for at eksperimentere med sådanne ting.
Gravatar

#68 davenport 13 år siden

Har du noget link til det du læste?
Gravatar

#69 Slettet Bruger [3482849591] 13 år siden

Desværre ikke lige ved hånden, jeg læste det i morges, hvor jeg lige var stået op, så hvor jeg læste det, kan jeg desværre ikke huske. :)

Skriv ny kommentar: