Gravatar

#101 maniac 18 år siden

tjah nu var det jo saa ikke mig men nakalay der konstant starter problemerne op, og jeg vaelger ikke at tro at hans tvivlsomme ancinitet herinde goer det til mere legitimt for ham end alle andre?

Så vidt jeg har set i forskellige tråde, ser det ud som om det er dig der hopper over ham, bl.a. Jennifer-tråden og top 10 nøgenscene tråden...

Og min pointe med at bringe hans ancinitet op, var såmænd blot at pointere at han aldrig tidligere er blevet opfattet som en decideret troll, og jeg derfor finder det sjovt, at han pludselig er det nu...

som sagt tidligere saa syntes jeg cyberdogs forslag er meget fornuftigt og i den forbindelse vil jeg gerne vaere den foerste til at give nakalay en stemme

som der er skrevet tidligere, kan man skrive til en administrator af siden hvis man mener der er et problem med en anden bruger, men der skal du nok have argumenterne for hvorfor han skal bannes i orden, og det vil jeg foreslå du enten gør, eller stopper med at slås med Nakalay...
Gravatar

#102 nakalay 18 år siden

#101 "han aldrig tidligere er blevet opfattet som en decideret troll"
Tak, det er store ord, maniac. Jeg føler mig pludselig meget vellidt. ;)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#103 maniac 18 år siden

#101 Ok, lidt dårligt ordvalg der :)
Gravatar

#104 filmz-pelleh 18 år siden

ioevrigt meget underholdende hvordan du beskylder andre for at vaere kaephoeje, kan se at ironien fuldstaendigt undgaar dig. gad vide om du er ligesaa kry hvis du moedte nogen af os i virkeligheden?
Gravatar

#105 runehansen76 18 år siden

at I dog gider bruge så meget tid på en internet diskussion fatter jeg ikke! brug dog tiden til at blive en lille smule klogere istedet (læs en bog eller en avis i det mindste...)
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76
Gravatar

#106 filmz-gimleno1 18 år siden

Ih guder... Gad egentligt ikke kommentere mere i denne ligegyldighed, men alligevel -

Nakalay, du siger vi ofte har været på nakken af hinanden men sandheden er jo en anden; Jeg har aldrig kontaktet dig, jeg har udelukkende svaret på dine ligegyldige provokationer og personlige angreb, men du og dine holdninger betyder faktisk ikke en disse for mig. Tværtimod opsøger du mig bevidst for at lave ballade. Jeg tror du lige må overveje dine fantasier om din vigtighed i mit liv igen. Med det sagt så forstår jeg ikke dit konstante behov for at provokere, men det må jo bare ligge til din personlighed, eller mangel på samme.

Det vil være mit sidste ord i den sag, jeg gider ikke bruge mere tid og energi på det her pjat. Det vil endvidere være mit sidste besøg i debatforummerne herinde, i kommer jer jo nok over "tabet", men jeg syntes det er blevet alt for useriøst herinde. Pjat og sjov er fint nok, men personlige angreb har jeg nul-tolerance overfor.

Og med det sagt syntes i burde komme tilbage til at diskutere hvad denne tråd egentlig handler om? (selvom denne diskussion står glimrende som eksempel)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#107 filmz-saku 18 år siden

du kunne bare ikke smutte uden at smække med døren?

tag en kiks...
Gravatar

#108 nakalay 18 år siden

#104 Nonsens.
#105 Jeg magter fint at foretage mig mere end en ting ad gangen, så det tager som ikke så meget af min tid.
#106 Endnu mere nonsens. Jeg kommer ikke til at savne dig. :)
Gravatar

#109 filmz-pelleh 18 år siden

#108 det er ok, troll. du kan alligevel ikke argumentere dig ud af det
Gravatar

#110 nakalay 18 år siden

#109 På samme måde du har gjort? :D
Jeg tvivler på, du overhovedet ved, hvad et argument er.

Skriv ny kommentar: