Gravatar

#91 nakalay 18 år siden

#90 Jeg tror ikke, De har læst mange af mine posteringer herinde, hr. Haleløs, hvis De er overbevist om, at jeg bruger min tid herinde på at trolle. Faktisk mindes jeg kun at have "mundhuggedes" med dig og vores kære Gimle, men bring gerne eksempler på det modsatte, så jeg kan se, hvad du mener. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#92 filmz-pelleh 18 år siden

troll
Gravatar

#93 nakalay 18 år siden

Hehe, hvem af os to har brugt omtrent alle sine indlæg på at være efter andre personer i dette forum? Du synes ikke at have andre grunde til at være her?
Gravatar

#94 maniac 18 år siden

#92 Nu har Nakalay været en del af brugerne næsten fra starten, og hvor man måske kan diskutere om alle indlæggende er lige seriøse (og useriøse indslag skal der nu også være lidt plads til), har jeg personligt aldrig fået det indtryk af at han er en troll.

Men jeg synes du skulle følge den anbefaling, der er længere oppe i denne tråd, og ignorere dem du mener der er trolls, så undgår vi mudderkastning :)
Gravatar

#95 filmz-pelleh 18 år siden

tjah nu var det jo saa ikke mig men nakalay der konstant starter problemerne op, og jeg vaelger ikke at tro at hans tvivlsomme ancinitet herinde goer det til mere legitimt for ham end alle andre?

som sagt tidligere saa syntes jeg cyberdogs forslag er meget fornuftigt og i den forbindelse vil jeg gerne vaere den foerste til at give nakalay en stemme
Gravatar

#96 nakalay 18 år siden

#95 Konstant starter problemer op? Vis mig endelig hvor. Jeg fristes til at kalde dig Ibiza Polar - din virkelighedsopfattelse tangerer efterhånden hans. Jeg har ikke startet nogen diskussion med dig på noget tidspunkt, hvorimod du nu i op til flere tråde synes at forfølge mig med din debile tågesnak.
Jeg har været "på kant" med Gimle den Første op til flere gange, men det har mig og ham været nogenlunde lige gode om, og jeg kan ikke se, at det er en diskussion, der kommer dig særlig meget ved.
Gravatar

#97 filmz-pelleh 18 år siden

#96 du goer det her meget nemt, selv i denne traed med dit provokerende indlaeg i #71 der startede alt det her vroevl. og du kaster om dig med fraser, du imponerer ingen, tvaertimod. og jeg syntes du boer styre dit storhedsvanvid, jeg er ikke paa nakken af dig, tvaertimod er du mig dybt ligegyldig, blot en irritation som en flue som en lort.
Gravatar

#98 nakalay 18 år siden

#97 Med mit indlæg i #71 agtede jeg såmænd bare at tage luften af, hvad jeg synes, var et lidt kæphøjt indlæg fra Gimles side. Det var for sjovt, og jeg vidste, at Gimle sagtens kunne tage det. Jeg har intet storhedsvanvid, men jeg kan konstatere, at de fleste af dine indlæg i dette forum har været tilsigtet mig, og hvordan jeg er for useriøs.

"som en flue som en lort"

Dette giver ingen mening med mindre, det andet "som" skal være et "om", men proklamerer du hermed, at du er en lort?
Gravatar

#99 filmz-pelleh 18 år siden

#98 anser du da dig selv for at vaere 'på mig' da? din logik holder ikke rigtig, troll
Gravatar

#100 stefsims 18 år siden

Hov hov... Læs lige #1 der står:
Det er mit ønske at DENNE tråd holdes i en ordentlig tone.

Respekter dog lige Cyberdogs ønske..
That movie has warped my fragile little mind.

Skriv ny kommentar: