#80 Tænk at dagen skulle oprinde, hvor jeg blev belært om narcissisme af en skuespiller. Men nu jeg tænker over det, overrasker det mig egentlig slet ikke, at du skulle have en del ekspertise på netop dette punkt. :D
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#84 Tjo, jeg begynder jo efterhånden at opdage nye spirende dun på min kløvede hage hver dag, når jeg står op og kigger mig selv i spejlet. Og knallertkørekortet er snart i hus, så jo; jeg er vel egentlig efterhånden noget af et mandfolk. :)
Edit: Hvorfor redigerer du? Kan du ikke tage en knivspids oprigtig ros og applaus uden at dåne? Jeg mener det sgu! - du var bedårende i Klovn.
er det ikke muligt at lave en speciel nakalay traad som han trolle videre i, saa de mere serioese brugere af filmz.dk fra fravaelge alt det bavl? ville hoejne niveauet en hel del herinde. altid er der en dum kommentar at hente.
anyway jeg er helt klart tilhaenger af permbans af trolls herinde, bring it on.
#86 Pis af. Omtrent samtlige af dine indlæg på Filmz har du brugt på at kritisere seriøsiteten herinde; det er kraft æde mig ikke nogen fødestue. Slap af, der skal selvfølgelig være plads til lidt hygge i krogene, hr. Haleløs. :)
#87 du har soerme ordet i din magt. sjovt at du anklager mig for at kritisere serisoestiten herinde når du selv er den der oftest bruger saetningen 'jeg kan ikke tage dig serioest'. siger saetningen 'fej for egen doer' dig noget?
#88 Nej, jeg tager ikke meget i livet seriøst. Det er ikke min natur. Du kritiserer, at seriøsiteten tit ikke er så høj. Jeg mener ikke, at vi behøver at stile efter et vist seriøsitetsniveau. Hvorledes passer ordsproget ("fej for egen dør") så på mig i dette anliggende? Jeg er uenig med dig, ergo er jeg dobbeltmoralsk? :/
#89 og for at opnaa det 'serioesitetsniveau' troller du paa livet loes, derved koerer selvsamme serioestitet i bund - det mener du ikke er dobbeltmoralsk? eller er du blot komplet tanketom? jeg kan i hvert tilfaelde ikke tage -dig- serioest og har aldrig kunnet, du vil aldrig vaere andet end en troll herinde og det ved du. og med de ord vil jeg lade dig i fred af hensyn til de serioese brugere herinde fordi det jo er tydeligt at du bare vil 'mundhugges' jf. dit indlaeg #79.
#81 nakalay 18 år siden
#82 filmz-gimleno1 18 år siden
#83 nakalay 18 år siden
PS: Du var på alle måder henrivende i Klovn. *klapper sine hænder til blods* Jeg klapper, jeg klapper, jeg klapper! Aarh!
#84 filmz-gimleno1 18 år siden
#85 nakalay 18 år siden
Edit: Hvorfor redigerer du? Kan du ikke tage en knivspids oprigtig ros og applaus uden at dåne? Jeg mener det sgu! - du var bedårende i Klovn.
#86 filmz-pelleh 18 år siden
anyway jeg er helt klart tilhaenger af permbans af trolls herinde, bring it on.
#87 nakalay 18 år siden
#88 filmz-pelleh 18 år siden
#89 nakalay 18 år siden
#90 filmz-pelleh 18 år siden