Den er ikke så dyr igen fra markedspladsen, men kvaliteten er heller ikke noget at råbe hurra for. BD udgivelsen er de andre ekstrem overlegen, selvom den desværre lider af en smule DNR!
Die Hard 4.0 bruce willis er tilbage og den er da fed og den er slår da mange 2000 action film med stil, old school effekter minus jetflyet, en hardcore Bruce willis, og spande vis af action!
Timothy olyphant (sjovt navn, tænker altid på de store elefanter i LOTR)
Len Wiseman gjorde det rigtig godt, og jeg var underholdt hele vejen igenmen.
5/6
Håber på at der kommer en Die hard der på højde med 1 og 3 eren, så kan Bruce willis godt lige John Maclane på hylden. Den må meget gerne forgå i julen igen, altid hyggeligt med noget "jule" stemmning
Die hard or die harder
Fed film, med den mest ondsinde af alle skurkene puha! men så er den også den mest Blodige af alle film og der trækker lidt ned, syndes jeg (or im a just pussy d: )
Kan være jeg skal se den igen, på et tidspunkt men er optaget med Band of brothers
5/6
Pirates of caribean
Den er fremragende i underholdnings skalen, den har humor, Action, Drama osv osv Geoffory rush er en sand Pirat skurk og filmens største plus.
5/6
Inception
Underholdene film, dog ikke et mesterværk kan huske mit overeagerde andmeldse af filmen, men SÅ god var filmen ikke. Underholdene film og skal klart eje den På DVD ærligt jeg ikke har Blu ray afspiller nå nok om det jeg er ikke rig( and im supposed to be Bruce wayne?)
5/6
Troy
Eric bana, Brad Pitt, Sean Bean, Peter O toole, Brian cox, Orland bloom osv
Det rolle besætningen på den storslåede film og faldet af troja, and i like it (:
Den har action, fede kampe især Achilles vs Hector er rigtig godt optaget,
dog er der det der trække ned og det er Bloom han spiller utrolig dårligt i mine øjne og sikkert mange andres den knægt har ikke det store talent i mine øjne. Han formåede at imponere mig KOH men ikke i Troy
resten gør det rigtig godt især Eric Bana, han har talent!
Dog tror jeg ikke achilles lignede en lækker solbrun og "smuk" med hvide tænder og det hele i virkeligheden. Ja man skal vel have en "hottie" med på skuden/hesten.
5/6
Så nu har i noget at gruble over indtil videre (;
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#161 Antlion 14 år siden
Jo, følgende udgivelser indeholder Theatrical Cut:
Apocalypse Now (Lions Gate) - Two-Disc Special Edition (BD)
Apocalypse Now (Lions Gate) - Three-Disc Full Disclosure Edition (BD)
Apocalypse Now (Paramount)
Apocalypse Now (Paramount) - The Complete Dossier
#162 BN 14 år siden
Ved du, hvor man kan købe den med danske undertekster?
#163 IK 14 år siden
Tak :)
BN? Kan du ikke Engelsk? ;-D
#164 Batsy 14 år siden
#165 BN 14 år siden
Joooh, men dels er jeg vant til at se film med undertekster, dels får min kone kun det halve med, hvis der ikke er undertekster. :-)
#166 Antlion 14 år siden
Ja, denne udgivelse fra Paramount indeholder danske undertekster:
Apocalypse Now (Paramount, 6 Nov 2000)
Den er ikke så dyr igen fra markedspladsen, men kvaliteten er heller ikke noget at råbe hurra for. BD udgivelsen er de andre ekstrem overlegen, selvom den desværre lider af en smule DNR!
#167 BN 14 år siden
Tak for tippet.
#168 Batsy 14 år siden
Timothy olyphant (sjovt navn, tænker altid på de store elefanter i LOTR)
Len Wiseman gjorde det rigtig godt, og jeg var underholdt hele vejen igenmen.
5/6
Håber på at der kommer en Die hard der på højde med 1 og 3 eren, så kan Bruce willis godt lige John Maclane på hylden. Den må meget gerne forgå i julen igen, altid hyggeligt med noget "jule" stemmning
Die hard or die harder
Fed film, med den mest ondsinde af alle skurkene puha! men så er den også den mest Blodige af alle film og der trækker lidt ned, syndes jeg (or im a just pussy d: )
Kan være jeg skal se den igen, på et tidspunkt men er optaget med Band of brothers
5/6
Pirates of caribean
Den er fremragende i underholdnings skalen, den har humor, Action, Drama osv osv
Geoffory rush er en sand Pirat skurk og filmens største plus.
5/6
Inception
Underholdene film, dog ikke et mesterværk kan huske mit overeagerde andmeldse af filmen, men SÅ god var filmen ikke. Underholdene film og skal klart eje den På DVD ærligt jeg ikke har Blu ray afspiller nå nok om det jeg er ikke rig( and im supposed to be Bruce wayne?)
5/6
Troy
Eric bana, Brad Pitt, Sean Bean, Peter O toole, Brian cox, Orland bloom osv
Det rolle besætningen på den storslåede film og faldet af troja, and i like it (:
Den har action, fede kampe især Achilles vs Hector er rigtig godt optaget,
dog er der det der trække ned og det er Bloom han spiller utrolig dårligt i mine øjne og sikkert mange andres den knægt har ikke det store talent i mine øjne. Han formåede at imponere mig KOH men ikke i Troy
resten gør det rigtig godt især Eric Bana, han har talent!
Dog tror jeg ikke achilles lignede en lækker solbrun og "smuk" med hvide tænder og det hele i virkeligheden. Ja man skal vel have en "hottie" med på skuden/hesten.
5/6
Så nu har i noget at gruble over indtil videre (;
#169 BN 14 år siden
Die Hard 4.0 - 4/6
Die Hard 2 - 4/6
Inception - 6/6
Troy - 3/6
#170 filmz-Myrepip 14 år siden
Die Hard 2: 5/10
Inception: 6/10
Pirates: 8/10
Troy: 7/10 (DC udgaven, 6 i theatrical)