#171 Payback. Ikke fordi den er meget bedre end originalen, men meget anderledes og fordi det er et studie i at lave en vidt forskellig film, udfra klip, farvenøgle og underlægningsmusik.
We Were Soldiers har set den men kan ikke huske den, den gjorde ikke det helt vilde indtryk
Black Hawk Down 2/6 skuffende og for langtrukket.
Saving Private Ryan 6/6 Feeeh film
Kingdom Of Heaven 3/6 ok film hvor det eneste rigtige er at se DC udgaven, men jeg kan ikke klare Orlando Bloom generalt.
Die Hard 4.0 4/6 fedt at se Bruce tilbage, men skurken/plottet er pinligt
Die Hard 2 2/6 minusset i Die Hard sagaen
Pirats of Caribean 5/6 fed start til serien
Inception 6/6 (SKAL EJES) (PS: PÅ BD)
Troy 2/6 igen er det Orlando Bloom der trækker den ned, men også Brad Pitt han spiller godt, kan bare ikke fordrage rollen, der tror at han er udødelig når han kæmper.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#171 Payback. Ikke fordi den er meget bedre end originalen, men meget anderledes og fordi det er et studie i at lave en vidt forskellig film, udfra klip, farvenøgle og underlægningsmusik.
Er 'Payback' god? Det er en af de få Mel Gibson-film jeg ikke har set endnu. Du siger, at DC-udgaven ikke er "meget bedre" - vil det sige, at den er LIDT bedre. Hvilken udgave foretrækker du selv?
#176 Jeg foretrækker absolut DC udgaven og vil give den en karakter mere end originalen. Den er skruet mere tight sammen og ligger sig tættere på originalen Point Blank.
Hvis man skal siger det meget firkantet, så er DC udgaven af Payback mere trist, man aner ikke så meget noget håb i den, i forhold til Theatrical udgaven.
Det er for mig og se to forskellige film, så meget indflydelse har ændringerne på den efter min mening.
Jeg kan li begge to, men DC udgaven overaskede mig nok mest, fordi den netop havde en hel anden stemning.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#171 Batsy 14 år siden
#172 MuManden 14 år siden
Die Hard 4.0 - 5/6
Die Hard 2 - 2-3/6
Pirats of Caribean - 5/6
Inception - Har jeg ikke set endnu.
Troy - 3/6
#173 BN 14 år siden
Pirates of the Caribbean - 3/6
#174 filmz-Myrepip 14 år siden
#175 MOVIE1000 14 år siden
We Were Soldiers har set den men kan ikke huske den, den gjorde ikke det helt vilde indtryk
Black Hawk Down 2/6 skuffende og for langtrukket.
Saving Private Ryan 6/6 Feeeh film
Kingdom Of Heaven 3/6 ok film hvor det eneste rigtige er at se DC udgaven, men jeg kan ikke klare Orlando Bloom generalt.
Die Hard 4.0 4/6 fedt at se Bruce tilbage, men skurken/plottet er pinligt
Die Hard 2 2/6 minusset i Die Hard sagaen
Pirats of Caribean 5/6 fed start til serien
Inception 6/6 (SKAL EJES) (PS: PÅ BD)
Troy 2/6 igen er det Orlando Bloom der trækker den ned, men også Brad Pitt han spiller godt, kan bare ikke fordrage rollen, der tror at han er udødelig når han kæmper.
#176 BN 14 år siden
Er 'Payback' god? Det er en af de få Mel Gibson-film jeg ikke har set endnu. Du siger, at DC-udgaven ikke er "meget bedre" - vil det sige, at den er LIDT bedre. Hvilken udgave foretrækker du selv?
#177 filmz-Myrepip 14 år siden
Anmeldelse blu-ray.
[url= starten af "Straight Up" udgaven (DC)[/url]
Kan ikke lige finde en samme indledning til theatrical, men udfra traileren [url= kan man få et godt indtryk.
[url= Blank er dog stadig den bedste[/url].
#178 elwood 14 år siden
Det er for mig og se to forskellige film, så meget indflydelse har ændringerne på den efter min mening.
Jeg kan li begge to, men DC udgaven overaskede mig nok mest, fordi den netop havde en hel anden stemning.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#179 IK 14 år siden
Die Hard 2: 4/6
Inception: 6/6
Pirates: 5/6
Troy: 5/6
#180 Batsy 14 år siden