#180 - Der er heller ikke den store aldersforskel på jer, det betyder nok også en del ;-) Hvis jeg havde været 15 år yngre, var der sikkert også nogle af filmene jeg bedre kunne lide, for mange af filmene er der en hel del action i :D
#176 Jeg foretrækker absolut DC udgaven og vil give den en karakter mere end originalen. Den er skruet mere tight sammen og ligger sig tættere på originalen Point Blank.
Kan ikke lige finde en samme indledning til theatrical, men udfra traileren [url= kan man få et godt indtryk.
[url= Blank er dog stadig den bedste[/url].
Fed start på "Straight Up" udgaven! Traileren til Theatrical har jeg godt set før; den gav mig indtryk af, at Theatrical var lidt for munter på den 'Lethal Weapon'-agtige måde.
Jeg fandt 'Point Blank' med Lee Marvin ganske okay, omend til tider en smule tung i betrækket, grænsende til det kedelige. Det er ikke plottet der er trækplasteret i den film, men Lee Marvin med hele hans tilstedeværelse - og såmænd også Angie Dickinsons smukke ansigt.
Black Hawk Down 2/6 (men jeg var noget træt, så den skal muligvis genses engang)
Die Hard 2: Die Harder 3-4/6 (det er godt nok længe siden, men selv om det er den svageste i franchisen, husker jeg den stadig som meget underholdende!)
Die Hard 4.0 4/6
Inception 6/6 (havde nøjedes med et behersket 5/6 efter biografen, men gensynet hjemme var helt fantastisk)
Kingdom of Heaven (har kun set DC, og den er fremragende!) 5-6/6
Pirates of the Caribbean (går ud fra, du mener Curse of the Black Pearl) 5/6
Saving Private Ryan 4/6
Troy 4/6
We Were Soldiers 3/6 (ikke som sådan dårlig, ét gennemsyn var bare nok)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#181 IK 14 år siden
Jep. Du synes bare lidt mere om Die Hard og jeg om Inception. :)
#182 IK 14 år siden
Watchmen DC er også fed!
#183 MuManden 14 år siden
Hvis jeg havde været 15 år yngre, var der sikkert også nogle af filmene jeg bedre kunne lide, for mange af filmene er der en hel del action i :D
#184 Batsy 14 år siden
#185 Batsy 14 år siden
#186 BN 14 år siden
Fed start på "Straight Up" udgaven! Traileren til Theatrical har jeg godt set før; den gav mig indtryk af, at Theatrical var lidt for munter på den 'Lethal Weapon'-agtige måde.
Jeg fandt 'Point Blank' med Lee Marvin ganske okay, omend til tider en smule tung i betrækket, grænsende til det kedelige. Det er ikke plottet der er trækplasteret i den film, men Lee Marvin med hele hans tilstedeværelse - og såmænd også Angie Dickinsons smukke ansigt.
#187 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#188 evermind 14 år siden
Black Hawk Down 2/6 (men jeg var noget træt, så den skal muligvis genses engang)
Die Hard 2: Die Harder 3-4/6 (det er godt nok længe siden, men selv om det er den svageste i franchisen, husker jeg den stadig som meget underholdende!)
Die Hard 4.0 4/6
Inception 6/6 (havde nøjedes med et behersket 5/6 efter biografen, men gensynet hjemme var helt fantastisk)
Kingdom of Heaven (har kun set DC, og den er fremragende!) 5-6/6
Pirates of the Caribbean (går ud fra, du mener Curse of the Black Pearl) 5/6
Saving Private Ryan 4/6
Troy 4/6
We Were Soldiers 3/6 (ikke som sådan dårlig, ét gennemsyn var bare nok)
#189 evermind 14 år siden
Amen! :)
#190 Batsy 14 år siden