Gravatar

#151 MOVIE1000 16 år siden

skal denne her tråd virkelig blive glemt som de fleste andre.
kom nu ind i kampen selv om der ikke er nogen:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#152 Ericmase 16 år siden

#150 Rigtig godt nummer herfra! 8/10. Næste: PS: Jeg ved ikke helt om det her gælder som filmmusik, men hvis det ikke gør så finder jeg bare en anden. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#153 BN 16 år siden

#152:

Egentlig er Moby's 'Extreme Ways' ikke skrevet til Bourne-filmene, men lige netop denne version er (så vidt jeg ved) lavet specielt til 'The Bourne Ultimatum'. Den får dog "kun" 8/10, da jeg foretrækker den udgave, der bruges i 'Identity' og 'Supremacy'.

Her er et af de smukkeste og mest kendte musiknumre, Ennio Morricone nogensinde har komponeret:
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#154 Antlion 16 år siden

#153:

Hele soundtracket er intet mindre end perfekt! "C'era una volta il West" er ligeledes intet mindre end perfekt!

---

Jeg bliver ved Morricone, og linker til musikken fra Sergio Sollimas hhv. ukendte 1973-kriminalfilm. Tarantino har åbenbart valgt at bruge denne musik, samt "Il ritorno di Ringo", "La resa dei conti", "Il mercenario" og "Da uomo a uomo", i sin nye film:

[url= (Musik af: Ennio Morricone)[/url]

Se filmen! Den er udmærket. :)
Gravatar

#155 Ericmase 15 år siden

#154 Den var ok. 7/10 herfra. Nu over til noget Steve Jablonsky. Hør især 01:28!! Det lyder fantastisk!! :)
Gravatar

#156 tiany 15 år siden

#155 Passer udmærket til filmen, men slet ikke min stil. 6/10

Tid til noget John Williams:
Valar morghulis
Gravatar

#157 Kruse 15 år siden

#156: Dejligt nummer! Med John Williams bag, er man næsten garanteret kvalitet :) 8/10

Her kommer et stykke filmmusik, som jeg synes er meget smukt og rørende, og derfor passer perfekt til en smuk og rørende film :)

[url= 78 - Yann Tiersen (Good Bye Lenin!)[/url]
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#158 Ericmase 15 år siden

#157 Godt nummer. 7/10. Har ikke set den før, men jeg tror jeg vil i en nærmere fremtid. :) Videre til et af de meget gode composere eller hvad det hedder. :)

Skriv ny kommentar: