#60 Er du så færdig han kan spille spade, har hørt navnet før, og musikken ahh jamen en flot 8/10 Det en af de slags sange hvor man bare læner sig tilbage i stolen og slapper helt af 8-)
[url= Slowhand[/url] Jeg elsker den intro!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 Yeah. Nile er altid godt. Papyrus Containing The Spell To Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Water Er fedt med sådan en twisted sangtitel. Lidt a la Demilich.
#64 Jeg ville så gerne kunne lide Waits ... men det kan jeg ikke. Lidt for meget brægende gurglen til min smag: 4/10
Lidt melankoli til midnatstimen - sov godt:
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#68 Lidt anstrengende i længden, men en ganske udemærket og alternativ fortolkning af en super fed sang, som jeg dog bedst kan lide i Hendrix versionen. 7/10
Så skal vi have noget fantastisk film musik :) [url= film nogensinde[/url]
#61 Bony 17 år siden
#62 elwood 17 år siden
[url= Slowhand[/url] Jeg elsker den intro!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#63 filmz-mrhands 17 år siden
Yeah. Nile er altid godt.
Papyrus Containing The Spell To Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Water
Er fedt med sådan en twisted sangtitel. Lidt a la Demilich.
#64 Benway 17 år siden
En anden favorit:
#65 filmz-yoshimura 17 år siden
Lidt melankoli til midnatstimen - sov godt:
#66 nakalay 17 år siden
Vi prøver noget mere [url=
#67 Collateral 17 år siden
#68 El vez 17 år siden
[url= Jo tak![/url]
#69 Pytter 17 år siden
7/10
Så skal vi have noget fantastisk film musik :)
[url= film nogensinde[/url]
#70 Benway 17 år siden
Et andet røvsparkende stykke filmmusik: