#70 Du ville også bare have en 10'er hva'? Stensikkert. Ørneborgen. <3. Er fedt at se borgen, når man krydser græsen dernede, hvis man er heldig. 10/10
#72 Kan huske da min familie og jeg flyttede til et andet hus, da jeg var otte år. Efter et par uger, skulle jeg passes hos vores nye naboer. Manden vidste ikke hvad han skulle stille op med mig, så han fortalte mig om sin yndlingsfilm, og satte Ørnebogen på. Hans kone var ikke begejstret, men det var jeg! :)
#71 Pyha, det var godt nok en stinker - kedelig og intetsigende (IMHO): 3/10
Her kommer lidt med hulepindsvinet:
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
3/10 - Sangerens stemme er ikke min kop the, men det er godt guitarspil! Arrangementet er bedre end melodien. Og ja, der er noget 1970'er-rock over selve lyden.
#71 filmz-mrhands 17 år siden
Du ville også bare have en 10'er hva'? Stensikkert. Ørneborgen. <3. Er fedt at se borgen, når man krydser græsen dernede, hvis man er heldig.
10/10
Goodbye, Horses
#72 Benway 17 år siden
#73 filmz-mrhands 17 år siden
Kan huske da min familie og jeg flyttede til et andet hus, da jeg var otte år. Efter et par uger, skulle jeg passes hos vores nye naboer. Manden vidste ikke hvad han skulle stille op med mig, så han fortalte mig om sin yndlingsfilm, og satte Ørnebogen på. Hans kone var ikke begejstret, men det var jeg! :)
#74 filmz-yoshimura 17 år siden
Her kommer lidt med hulepindsvinet:
#75 El vez 17 år siden
Mit næste bud:
[url= nyt der lyder gammelt[/url]
#76 BN 17 år siden
3/10 - Sangerens stemme er ikke min kop the, men det er godt guitarspil! Arrangementet er bedre end melodien. Og ja, der er noget 1970'er-rock over selve lyden.
[url= Tomhed ;-)[/url]
#77 b e c h 17 år siden
3/10 - MSP har virkelig aldrig ramt mig!
[url= betyder til gengæld en verden for mig!
#78 filmz-Bruce 17 år siden
[url= den kvindes udstråling[/url]
#79 BN 17 år siden
6/10 ... Selve arrangementet (ikke sangen) lyder meget á la Vince Clarke (Yazoo/Erasure)
[url= vi er ved godt-humørs-musik[/url]
#80 Razzia 17 år siden
6/10 - Var underholdende nok, men ikke noget jeg finder fremragende. :-)
[url= er min favorit for tiden..[/url]
Kan forøvrigt anbefale den live bonus skive fra In The Red albummet, den er utrolig smuk.