Hejsa og goddag i hytten. Må indrømme at jeg ikke synes om ideen med at skulle give karakterer til musikken. Folk er sgu for forskellige herinde :) Men jeg vil godt være med til at opdage nyt musik og få udviddet horisonten. Jeg hører selv alt fra hip hop til metal.
Elsker musikken, teksten og billederne til den her:
Nu skal der andre boller på suppen, kæppen i bund:
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#81 - Jeg synes at det er helt fint at folk giver en karakter hvis de samtidig giver en lille kommentar også. Det giver et spændende indblik i andre menneskers musiksmag, hvilket jeg synes er lidt sjovt at følge med i.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det er nok det mest vattede rock, jeg har hørt længe. Det er jo en decideret selvhjælpsvideo tilsat lidt skrål og kedelig tråd. Sorry, men det bliver en 4/10.
Næsten lige så fimset som denne tyske klagesang om en hund, der er bøsse:
#81 duuk74 17 år siden
Må indrømme at jeg ikke synes om ideen med at skulle give karakterer til musikken. Folk er sgu for forskellige herinde :)
Men jeg vil godt være med til at opdage nyt musik og få udviddet horisonten. Jeg hører selv alt fra hip hop til metal.
Elsker musikken, teksten og billederne til den her:
#82 filmz-yoshimura 17 år siden
Nu skal der andre boller på suppen, kæppen i bund:
#83 Bony 17 år siden
#84 El Capitan 17 år siden
4/10. Synes ikke rigtig de rykker... Det er for nemt..
[url= from down under![/url]
#85 Razzia 17 år siden
#86 BN 17 år siden
1/10 - Kedeligt, deprimerende og støjende guitar-motorsavs-fræs.
[url= You Go Away[/url]
#87 Wrangque 17 år siden
6/10!
[url=
#88 El vez 17 år siden
Men med de to sidste sange har vi også fået flødebolle nok for en uges tid ;)
Rawr!
#89 davenport 17 år siden
vildere klovn!!!
Mosh!
#90 mr gaijin 17 år siden
Næsten lige så fimset som denne tyske klagesang om en hund, der er bøsse: