Gravatar

#1021 Collateral 14 år siden

#1020: Meget interessant. Jeg mangler et eller andet. Det er som om det hele flyder for meget sammen, og jeg mister interessen lidt for alle elementerne. Videoen var dog smuk, og musikken er langt fra elendig.
3/6

Pearl Jam:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1022 Skeloboy 14 år siden

#1021 - Ten er det eneste album, jeg sådan rigtig kender med Pearl Jam. Har hørt lidt fra Versus og nogle andre også, men ikke hele albums.

Jeg synes virkelig ikke om det nummer. 3/10

[url= Marley - Redemption Song[/url]
Gravatar

#1023 Sweetiebellefan 14 år siden

#1022

Da jeg var yngre var jeg til Bob Marley. 7/10

Og så er der typsik traditionel musik fra Ukraine.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1024 dyg 14 år siden

Jeg har aldrig været den store tilhænger af østeuropæisk folkemusik (slet ikke med en drummachine), men jeg har da hørt meget værre musik før. 4/10


Lad os blive i det østlige europa. Jeg har på det seneste hørt en del musik fra bl.a. baltikum, og fra Litauen kommer en (efter min mening) spændende sangerinde. Hun har nogle numre på engelsk, men jeg vælger nu alligevel et nummer, som jeg ikke fatter en klyt af:
[url= Orlova - Nesvarbu[/url]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1025 Skeloboy 14 år siden

Det er jo en ukraisnk Kate Bush...men med en mere irriterende stemme. Klaverspillet er dog rigtig nydeligt. 5/10

Så er det tid til en af alletiders største guitarister og en ung Rod Stewart

Gravatar

#1026 Collateral 14 år siden

#1025: Selvom jeg nok hellere ville høre Elvis' udgave, kan jeg udemærket se kvaliteterne i denne version. Fed guitar, medrivende vokal og vellykket helhed. 8/10

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1027 Skeloboy 14 år siden

#1026 - den skulle nayze næsten have haft. Men Eels er rigtig fedt. 8/10

Endnu engag tilbage i tiden. Har fundet bandet efter random klikken på Youtube, men det er fandeme fedt:
Gravatar

#1028 filmz-jonasgr 14 år siden

En fransk udgave af Jimmy Hendrix. Det er da i hvert fald meget fedt og ganske eksperimentelt. Jeg har aldrig hørt om bandet, men det er da sjovt at støde på sådan en ukendt kunstner fra 60erne. 8/10.

Nå der er kommet en ny video til et band, hvis forrige album jeg godt kunne lide. Et band der tilbød noget nyt til musikken : http://pitchfork.com/tv/#/musicvideo/6903-klaxons-...
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1029 Batsy 14 år siden

1028# Ja det nyt (-: men fanger mig sku ikke, men har hørt meget meget værre så
6/10


Så til den her korte Sang, fra gotham knight soundtracket som er virklig godt gjort!

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1030 Skeloboy 14 år siden

#1029 - det er da ganske fint...men 100% uoriginalt og ganske efter bogen. Kunne have været til et hvilket som helst actionspil. 4/10.

#1028 - kan ikke huske, hvordan jeg fandt det. Men efter en times tid på Youtube, havde jeg lavet mig en playliste på ca. 10 numre med sjældne 60'er psykedeliske og hardrock band...

Nu til noget helt andet, som nok appellere mest til dem, der er tæt på de 30 eller mere :)

Skriv ny kommentar: