Gravatar

#1031 Batsy 14 år siden

1030# Din bøddel :P, men her er et klip hvor musikken er i filmen og det er ganske godt! og rigtig fedt!

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1032 filmz-jonasgr 14 år siden

#1030 Ikke ligefrem noget positivt gensyn med dem. Musikken er nostalgisk men egentlig ikke særlig god. Til gengæld vækker det da minder om dengang man kopierede bånd og hvor størstedelen aldrig virkede. De gamle C64 dage. 1/10

Bradford Cox og hans band Deerhunter kommer med et nyt album sidst i september, hvorfra denne single er blevet udgivet:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1033 Skeloboy 14 år siden

#1032 - det er ganske hyggeligt. 6/10...

Apropos Giana Sisters, så har jeg gennemført det på 10.14 sekunder (eller deromkring, måske det var 10.34 :)

Et band, som jeg hørte i weekenden til Fællestival:

http://www.myspace.com/thecitykill (det første nummer, Love's Lonely Childre)
Gravatar

#1034 I.F.F. 14 år siden

#1033 det er udemærket er dog ikke så vild med "rockabilly" guitaren og vokalen. 7/10

et remix af "kraftwerk orange - electro boy" fra den fantastiske komedieserie "the mighty boosh"

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#1035 filmz-jonasgr 14 år siden

#1034

Puha jeg synes godt det er en ensformig sang. Jeg har som sådan ikke noget imod elektronisk musik, men det her er nærmest over i noget trance og det synes jeg er kendetegnende ved ensformige lyde. Der er elementer i sangen som fungerer gansk udmærket, som f.eks omkvædet (hvis man kan kalde det det), men som helhed bryder jeg mig ikke så meget om det. 2/10

En tur til L.A., hvor dette band er en god repræsentant for L.A. lyden og med en slags hyldest til 60erne. Jeg er meget begejstret for denne retrolyd.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1036 MMB 14 år siden

#1035

Jeg synes sangen starter rigtig dårligt, men efter der kommer lidt gang i den, bliver sangen faktisk ganske udmærket, men når det er sagt, så er det stadig meget ensformigt, men overall er det da ganske udmærket. God vokal, dejlig guitarspil, og en dejlig anderledes lyd.

7/10

Så er det tid til noget Faith No More:
Gravatar

#1037 Skeloboy 14 år siden

#1036 - de var rigtig fede sidste år på Roskilde...:)

8/10 til det nummer.

Nu til noget helt andet...dog med Mike Patton:

Gravatar

#1038 filmz-jonasgr 14 år siden

Forresten hedder guitaristen hos "Best Coast" Bob. Jeg kommer til at tænke på "Twin Peaks". Især også efter jeg har set et interview med dem. Stille og mystisk. Nå ja og det lange hår.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1039 BN 14 år siden

#1037:

Temaet fra 'Rosemary's Baby' har altid skurret i mine ører. Jeg finder det irriterende (ikke mindst Mia Farrows nynnen) og monotont. Og det er ikke blevet bedre af at blive mixed og tilsat et lidt andet arrangement.

2/10

Og nu til en anden musik-Art, der efter min mening ikke blot skinner, men såGar funkler i dette nummer:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1040 Sweetiebellefan 14 år siden

#1039:

Bedste Simon Garfunkel sang.

10/10

Så er det russiske Mumiy Troll fra 2001.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: