Gravatar

#1281 Muldgraver 13 år siden

#1280
Et ret provokerende stykke musik, synes jeg. Først skæres i mine sanser med ganske vist ordnede, men hårde lyde, hvorefter jeg introduceres for underneden, hvor en helt andet flydende bevægelse af lyd understøtter i sammenstødet med den hårde lyd. Umiddelbart sagde musikken mig ikke rigtig noget, men her i tredje gennemlytning er det gået op for mig, at musikken har sat en behagelig klo i mig og nærmest som i en trance finder jeg mig på vej til at blive afhængig... og ville kunne høre min hjerne helt i kværn, hvis ikke jeg gør modstand. Jeg ender alligevel med at synes kompositionen er meget smuk, hvor lidt jeg end forstår den, samtidig med jeg får alskens associationer når jeg ihukommer stykkets titel. Besynderlig musik, som jeg egentlig slet ikke kan bedømme, men som fordi jeg gerne vil præsentere det næste stykke musik, og fordi jeg måske nok kan bedømme det, men ikke har lyst dertil, ender med at give 8/10... burde nok få mere, 9 for på en trods alt behagelig måde at kunne forstyrre mig i den grad... men jeg tør ikke rigtigt...

Nuvel, så bliver det til en fortolkning fra en mester i musikalsk flabethed: [url= Gould fortolker 3. akt af Mozart - Klaversonate nr. 11[/url]
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#1282 Batsy 13 år siden

1281#

Ring ding ring ding d:

Godt lille nummer 7/10


Her en Guns n roses sange og den er rigtig provokernde for eks Homoseksuelle, og Sorte os en af de mest kritik ramte GNR sange.

Syndes dog de en rigtig god sang, og kan godt lide teksten (nej jeg ikke racist, kan bare lid teksten)



"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1283 Sweetiebellefan 13 år siden

#1282

De styrer.

10/10

Så er det DJ Ötzi med en ballade.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1284 chronaden 13 år siden

0/10

Undskyld NarniaBæver, men det der tyske slager musik og generelt alt det melodi grand prix lort du linker, det er simpelthen bare dårligt musik, no offence, men daaamn du skal snart have fundet dig en musiksmag :D


Nu til noget de fleste (ihvertfald herinde fra) kender, den kan man næsten ikke kunne undgå at elske, det er *BEEEP* Eddie Vedder feat. en Mandolin!
http://www.izles.org/eddie-vedder-rise-soundtrack-...

http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1285 Batsy 13 år siden

1284# Det har han da, han høre en af de bedste hard rock bands :D det da smag!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1286 Collateral 13 år siden

#1284: Jeg kender mest Eddie Vedders arbejde fra Pearl Jam, hvor han er fantastisk. Men det her er sgu også nice. Jeg syntes han har en fantastisk stemme, og skriver nogle ret geniale tekster fra tid til anden. 6/6

Jeg har hørt meget 60er musik på det seneste, og her er et af de numre jeg er blevet rigtig glad for - vokalen og stemningen er bare guld:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1287 Antlion 13 år siden

#1286:

Uden tvivl et produkt fra dens samtid, dedikeret til ungdommens oprør og kærlighedsdramaer. Jeg ved ikke hvor meget lyrikken tiltaler mig, men er du gal, det er en fed off-key saxofonsolo! 7/10!

Nu er tiden kommet til Jefferson Airplanes hypnotiserende toner fra mesterværket "After Bathing At Baxter's":

[url= Airplane - Rejoyce[/url]
Gravatar

#1288 Skeloboy 13 år siden

#1287 - Jefferson Airplane er ganske fedt, og hun har en superfed vokal! 8/10 til den der. Det er lidt for rodet til, jeg kan give det mere.

Det næste er på ingen måde min stil, men det er kun pga. navnet...

[url= Of Dead Children - Destiny Of The Slug [/url]
Gravatar

#1289 filmz-jonasgr 13 år siden

#1288 Det gode ved det her nummer er, at det er meget kort. Det dårlige er at det nemt kan give hovedpine eller forlænge en hovedpine, gøre den værre. 1/10.

Kanye West har lige udgivet et nyt album, som er blevet rost til skyerne, blandt andet gav Pitchforks 10.0 ud af 10. Og det giver de måske til 1 ud af 1000, det er i hvert fald sjældent.

Singlen Runaway er noget af et projekt alene. 35 minutter lang og i et par versioner.

Jeg har en lang version her (for dem som tør):

Samt en noget kortere version her:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1290 Skeloboy 13 år siden

#1289 - hehe, ja, det er sgu ikke det bedste musik :)

Nu hørte jeg kun den korte version af Kanye West, men den var nu alligevel lidt over 3½ min for lang...sagt på en anden måde, det er ok indtil han begynder synge, og så er det meget, meget dårligt...2/10

Nu til et nyt retro-rock band

Skriv ny kommentar: