Gravatar

#1361 Sweetiebellefan 13 år siden

#1359

En klassiker.

Så er det Dune der synger Queen med orkester.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1362 Sweetiebellefan 13 år siden

#1359

En klassiker.

Så er det Dune der synger Queen med orkester.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1363 BN 13 år siden

Kunne de ikke have fundet på et andet ekstranummer til lejligheden?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1364 Sweetiebellefan 13 år siden

LOL!

Er det mig eller Filmz der var langsom?
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1365 BN 13 år siden

Narniabæver1973 (1364) skrev:
LOL!

Er det mig eller Filmz der var langsom?


Jeg tror, det er Filmz der har et eller andet teknisk problem, for jeg kan se, at der er andre der også er kommet til at lave dobbeltpost indenfor det sidste døgns tid.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1366 Collateral 13 år siden

#1360 - 1362: Sangen og melodien er absolut fantastisk, og sangerinden her er bestemt ikke dårlig. Også meget fedt med det storladne orkester. Jeg må dog indrømme at det hele var lidt for blankpoleret til mig. Orkesteret er fantastisk, men i længden kommer vokalen, for mig til at mangle et eller andet - måske lidt mere personlighed. Still. 4/10, men det er meget svært at vurdere da jeg virkelig elsker Queens udgave, og det jo trækker lidt ned i sig selv at denne udgave ikke gør noget den oprindelige ikke kan. Mercurys stemmer var bare det episke i den oprindelige, hvor orkesteret her gør det hele storladent.

Noget mere 60er relateret musik, som jeg synes er springfyldt med charme. "Videoen" er dog meget fesen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1367 Antlion 13 år siden

#1366:

En af de bedre versioner af "The Old Lamp-Lighter". Dejligt afslappende musik, som ikke tager sig selv for højtidelig. 7/10!

Nu til "Ummagumma"-versionen af mesterstykket "Careful with That Axe, Eugene":

[url= Floyd - Careful with That Axe, Eugene[/url]
Gravatar

#1368 Collateral 13 år siden

#1367: Så står jeg over. Foretrækker at høre Pink Floyds plader i en helhed. (Og ja det er måske en random kommentar, men so be it.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1369 Antlion 13 år siden

#1368:

"Ummagumma" er ikke et konceptalbum, og det pågældende nummer er en live-optagelse. Du går altså ikke glip af et samlet indtryk, da hele albummet er meget random og individualistisk.

Jeg er enig i, at de fleste konceptalbums bør høres i deres helhed, men jeg tager ofte mig selv i at høre enkelte numre fra Pink Floyd: Alt lige fra "Remember a Day" og "One of These Days" til "Hey You" og "High Hopes".
Gravatar

#1370 Sweetiebellefan 13 år siden

Pink Floyd er kongen.

10/10

Så er det Vanilla Ninja.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: