Gravatar

#1371 Collateral 13 år siden

#1369: Det er ikke umuligt, men i det mindste skal første lytning være i sammenhæng, men ok så kunne jeg jo godt have "leget" med :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1372 I.F.F. 13 år siden

#1370 Ret standard pop, søde piger og på alle måder så godt som alle de populære popsange der bliver lavet fra de store kommercielle bands/producere. Det er ikke lige min stil så 6/10


Roky
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#1373 Collateral 13 år siden

#1372: Må indrømme at det lige tog mig et øjeblik at "varme op" til denne sang, men jo mere jeg lyttede, jo mere kunne/kan jeg høre det fede. Super cool nummer.

Mere dyster musik:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1374 I.F.F. 13 år siden

#1373 hov hov du glemte en rating :)
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#1375 Collateral 13 år siden

#1374: 8/10
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1376 Antlion 13 år siden

#1373:

Jeg får mærkelige associationer til System of a Down, bare i en mere karikeret indpakning. Udmærket. 6/10!

Nu skal vi over til noget meget eksperimenterende musik, kendt som flashcore (eksperimenterende IDM / speedcore), som nok ikke vil falde i manges smag:

[url= - Relativité Du Sommeil Paradoxal[/url]
Gravatar

#1377 Collateral 13 år siden

#1376: Hold da op. Det kan jeg ikke lige umiddelbart hører. Men SOAD er jo fantastiske, så det er da en god ting :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1378 I.F.F. 13 år siden

LOL til neurocore 2/10 ganske forfærdeligt, så er jeg mere til merzbow

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#1379 Collateral 13 år siden

#1378: Prøv lige at spørge om jeg fattede keine af det der "musik" 0/10

Nu prøver vi lige noget lidt mere gammeldags:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1380 I.F.F. 13 år siden

#1379 Twisted 10/10 uden tvivl.

Nu lidt dansk musik.

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?

Skriv ny kommentar: