Gravatar

#1411 Sweetiebellefan 13 år siden

#1410

Typisk 1980er radio rock. 7/10

Tilbage i tide igen med Matterhorn Project.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1412 Collateral 13 år siden

#1411: Intetsigende, og imo, fuldstændig overflødigt. Hvis jeg aldrig hører det stykke musik igen, er jeg en lykkelig mand. 0/10

En live udgave af Kiss' nummer "Goin' Blind":
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1413 chronaden 13 år siden

#1412
Fangede mig ikke lige det nummer, så heller ik den store kiss fan :P
5/10


En af de største klassikere nogensinde lavet, 1 mand, 4 violiner.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1414 Skeloboy 13 år siden

#1413 - tjo, han spiller da meget godt, men synes det er temmelig kedeligt nummer på violin...originalen er ganske cool... 6/10

En af mine venner har lavet 5-stemmigt med sig selv:

Gravatar

#1415 Collateral 13 år siden

#1414: Det var sgu meget spas. Svingede meget godt. 8/10 mest for levering. Nummeret ved jeg ikke med. Det var godt i denne udgave i al fald.

Kan ikke finde en studie udgave af denne sang på YouTube, men denne udgave virker også udemærket:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1416 Antlion 13 år siden

#1415:

Ronnie Van Zant har en fantastisk vokal, men den overdominerende lyrik tiltaler mig ikke. Jeg bryder mig nu generelt heller ikke om sydstats rock. 5/10!

Og nu til en udødelige klassiker af Deep Purple:

[url= Purple - Child in Time

Og for sjov skyld også instrumentalen, der inspirerede dem:

[url= a Beautiful Day - Bombay Calling [/url]
Gravatar

#1417 Skeloboy 13 år siden

#1416 - det nummer behøver, jeg så ikke høre...kan det udenad... 10/10, en af mine absolutte favoritter

Nu til et lidt specielt band, som det desværre er meget svært at finde en cd med:

Gravatar

#1418 Antlion 13 år siden

Skeloboy (1417) skrev:
Nu til et lidt specielt band, som det desværre er meget svært at finde en cd med


Er de fleste udgivelser fra P572 ikke i begrænset oplag? Flere af deres CDr udgivelser findes blot i 100 eksemplarer, og det er en skam, da det er ret fedt musik. 8/10!

William Elliott Whitmore - Old Devils
Gravatar

#1419 stoffer 13 år siden

#1418 - Superb tekst og vokal. Jeg er normalt vild med denne genre, men der er noget ved dette nummer der ikke helt falder i min smag. Jeg tror måske det er akkordsammensætningen, men jeg kan ikke præcist sætte fingeren på hvorfor. Men den skal stadig have 7/10.

Nu skal vi have lidt dubstep af den blødere slags:
[url= remix af Passion Pits Sleepyhead[/url]
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#1420 chronaden 13 år siden

#1419 har rent faktisk fundet nogle dubstep tracks jeg kan lide, dette var ikke en af dem :P
Tror man skal være på syre eller lignende for at sætte pris på det. (imho)


Nu et mere roligt tempo og et gensyn med min favorit Austrailer.
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: