Gravatar

#1521 Mr. Chriss 13 år siden

#1519 Har ret stor kærlighed til det nummer, fordi det er så fedt live, beder end på pladen men 8/10

#1520 Storladent, men faktisk ret fedt :) Selvom musikstilen og Ac Milan ikke lige er min kop te så 4/10

Prøver noget lidt andet Green day: Jesus of Suburbia
Gravatar

#1522 Collateral 13 år siden

#1520: Bortset fra sportsrelaterede sange, som jeg nok ville have svært ved at sluge, går jeg til næsten alle lytteoplevelser med glæde. Ok, måske ikke de ting Narniabæver til tider har disket op med, men ellers.

#1521: Fed sang fra Green Days mest vellykkede plade. I hvert fald af dem jeg har lyttet til (hvilket ikke er så mange). Synes hele den plade har særlig god brug af vokal og trommer, og sammenspillet mellem de to. 8/10

[url= Loaf feat. Jack Black - Like a Rose[/url]

Beklager kvaliteten, men kunne ikke finde en højere kvalitet online.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1523 dyg 13 år siden

Nu skal det siges, at jeg er rigtig glad for Jack Black (især som del af the D og også på Dave Grohl's Probot skive) og derudover er jeg også ret glad for en del af Meat Loaf's gamle musik. Dog synes jeg, at Meat Loaf ikke rigtigt længere lever op til tidlige tiders storhed, og dette nummer begejstrer heller ikke mig specielt meget. Et middelmådigt nummer, hvor Jack Black forsvinder lidt for meget ud i baggrunden til at kunne trække op. 5/10

Jeg fandt lige en af mine gamle skiver frem forleden. Albummet hedder Ænima, bandet hedder Tool, og mit yndlingsnummer er uden tvivl [url=
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1524 Skeloboy 13 år siden

Det ældre Tool er helt og aldeles genialt! 10/10 til det nummer. Den måde de opbygger deres numre på, og den tålmodighed, der er, før det går i gang, er så fedt. Og rent teknisk er det nogen af de absolut bedste.

[url= - Bleak[/url]

Og nej, det er ikke rent metal, så hvis du er en af dem, der siger: Jamen, man kan jo ikke høre hvad de synger! så hør hele numret...
Gravatar

#1525 Batsy 13 år siden

1524# Musikken er røv fed, men som sagt er jeg ikke så meget får det dybe sang :P, dog var den ikke så slem og hørte hele sangen!


6-7/10


Min tur, vil dog sige det her er en meget mærklig sang, men nyd den og for guds skyld hør hele sangen! :), Hør den på høj volume ellers for jeg sku ikke noget på "Opleveren".

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1526 Antlion 13 år siden

#1525:

"Use Your Illusion I" beviste, at GnR klarer sig bedst i de lange sange. Uden at gå på kompromis med tempoet, gives lytteren tid til at fordøje den ellers ubehagelige lyrik.

8/10!

Og nu skal vi have lidt fra mesteren igen:

[url= Eno - The Big Ship[/url]
Gravatar

#1527 Batsy 13 år siden

1526# Enig, de dog os gode til at lave smukke og flotte lyriks som Estranged og November rain :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1528 Batsy 13 år siden

1526# Rolig og stille sang, som man skal høre når man vil slappe af og ikke er oppe og køre.

8-9/10

Nu er det min tur og som alle nok vil regne ud er det hard rock ;)


"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1529 NightHawk 13 år siden

# 1528 -

Kender ikke lige "Adler's Appetite", men umiddelbart minder det mig om "Guns & Roses". Det er jo en ganske traditionelt rocknummer, men der er masser af heftig power over det og i bund og grund lyder det faktisk ret fedt. 7/10

Nu har jeg fundet et utrolig smukt nummer frem med Regina Spektor, fra hendes nyeste album "Far" :



"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1530 Collateral 13 år siden

#1529: Wow. Jeg kunne virkelig godt lide nummeret. Hendes vokal er sødmefuld, og teksten er meget poetisk, og faktisk også meget storladen, hvilket står i fin kontrast til den minimalistiske musik, som er meget tilbageholdt, og meget smuk. Hende skal jeg have hørt mere med. 9/10

Nu lidt R.E.M. som jeg er blevet ret vild med. De har imo en bestemt stemning, som kun de kan skabe. Meget unikt. Her er det en sang fra deres seneste plade:

[url=
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: