Gravatar

#301 BN 15 år siden

#300:

U2 når de er bedst! Ja, The Edge's guitar-lyd er unik! 8/10

[url= synth-pophit fra 1980'erne i nyere live-optagelse[/url]
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#302 Chili bom bom 15 år siden

#301..Udemærket..kunne godt li energien i musikken. 6/10!


Igår var jeg inde og se D:A:D i Forum og disse danske drenge opvarmede for dem. Jeg kendte kun to af deres sange i forvejen, men efter igår er jeg blevet ret begejstret for dem :)

"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#303 NightHawk 15 år siden

# 302 -

Glimrende nummer. God energi og melodi. 7/10. :)

Nu har jeg gravet en sang frem fra The Cardigans mesterværk Long Gone Before Daylight, hvor alt går op i en højere enhed tekst og musikmæssigt, med nogle af de bedste melodier bandet har skrevet i deres karriere. Nina Persons vokal har efter min mening aldrig lydt bedre, på et album der bare er usansynligt lækkert produceret over hele linien. Her får i et af de smukkeste numre derfra med en temmelig barsk tekst :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#304 filmz-jonasgr 15 år siden

#303 Fedt nummer. Hendes stemme er nu rar. 9/10

Den første single fra Yeah Yeah Yeahs album er ude og hedder "Zero". Jeg er meget spændt på at høre hele albummet, da jeg godt kan lide den energi der har været i deres andre albums. Og så gad jeg virkelig godt se en koncert med dem. Karen O. er noget speciel på en scene.


(kun musikken, da den er i bedste kvalitet i dette klip, hvis man trykke på HD knappen)


(selve videoen).

Synes egentlig selv at de bruger synthesizeren lidt for meget.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#305 Chili bom bom 15 år siden

#304 Et ganske okay nummer, dog fanger det mig ikke super meget så det må blive en 6/10 for mig. :)


Denne sang hørte jeg for noget tid siden, men tænkte ikke nærmere over hvem der var osv. Her forleden falder jeg så over videoen på The Voice TV, og synes sku den var meget underholdende :)

:
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#306 filmz-yoshimura 15 år siden

#305 Ikke lige min stil, men egentlig helt okay. 5/10.

Her er et nummer, som kører i den efterhånden meget populære 'retro 70'er stil' - lidt a la Wolfmother:

[url= Down[/url]
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#307 tiany 15 år siden

#306 Udemærket nummer, som du selv siger meget retro... 7/10


Jeg genfandt for et par måneder siden kærligheden til Peter Gabriel og efter at have set den her video, ville jeg ønske jeg havde mulighed for at se ham live:
[url= up[/url]

bonus-info: Det er hans datter Melanie, som synger med på
sangen.
Optaget på The Growing Up Live tour i Milano 2003
Valar morghulis
Gravatar

#308 NightHawk 15 år siden

# 307 -

Man kan vist roligt konstatere, at Melanie hra arvet talentet fra sin far. Smuk stemme og super duet de får lavet her. Sangen er rigtig rar og stemnigsfuld men måske også lidt for lang. Den sidste del går der lidt repeat i, men stadigvæk et fedt nummer. 8/10. :)

Jaa...så skal vi ha' lidt mere oldschool rock'n roll fra en forrygende livekoncert, som er til at få fat på på DVD, hvis man sku' få lyst :




"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#309 tiany 15 år siden

#308 Ikke lige min stil, men ja det er oldschool :) 5/10

Her i huset er vi i øjeblikket lidt besat af Creedence Clearwater Revival, MEN der er nu enkelt sangerinde som klare CCR i ligeså god stil som originalen :)
Tina Turner, her får vi hende i en 1999 udgave, 60 år gammel og i selskab med en af de andre gamle damer (eller to, alt efter hvordan man tager det) ;)



Valar morghulis
Gravatar

#310 filmz-yoshimura 15 år siden

#308 Superfed udgave - Kansas er rendyrket 70'er-guld. Hvad er det for en dvd, du nævner? Kunne godt finde på at investere i en koncert med de der gamle drenge :-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: