Gravatar

#1801 chronaden 13 år siden

Elemeter jeg godt kunne lide, og nogle jeg ikke kunne. Såsom det hurtige, næsten drum'n'bass agtige beat, især i starten. Brød mig heller ikke så meget om vokalen.
Måske en anelse for "random" til min smag, men helt klart et interessant mix af forskellige genre.
6/10



[url= Creosote and Jon Hopkins - John Taylor's Month Away[/url] (Den første)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1802 Slettet Bruger [793357783] 13 år siden

#1801 Smuk og meget melodiøst nummer. Jeg kan også godt lide vokalen som understøtter musikken rigtig godt. Et dejligt afslappet nummer. Godt til en gang eskapisme.

Jeg har lige fået dette her album og indtil videre er jeg ret betaget af dette nummer, som der ikke er nogen video til endnu:
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1803 NightHawk 13 år siden

# 1802 -

Wow! Virkelig et fedt nummer som jeg blev grebet af meget hurtigt. Der er en skøn vibe over sangen, som mindede mig om Aimee Mann, når hun er allerbedst. Og så er jeg helt vild med overgangende til det melankolske omkvæd, der får sit helt eget liv tilført disse tungtlydende beats. Det album her skal jeg bestemt ha' hørt resten af, 9/10.

Jeg snupper en sang mere fra Vanessa Carlton's nye album "Rabbit's On The Run", som er et fantastisk fedt album :



"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1804 stoffer 13 år siden

#1803

Dejlig sang der greb mig allerede fra introen kun med trommer. Bassen er lige præcis så sparsom som den skal være. Jeg er ret vild med omkvædet som egentlig er mere lavmælt end verset. Det giver en dejlig kontrast. Vanessa har den der stemme der gør at det aldrig bliver for poppet og metervare-agtigt. Kendte hende ikke så godt i forvejen, men vil helt sikkert stifte bekendtskab med hendes musik nu.

[url= sang - Værs'go[/url]
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#1805 BN 13 år siden

#1804:

En gang aggressiv monotomi, der kører i samme rille hele vejen igen, og som i den grad irriterer mine ører. 2/10

... hvilket gav mig lyst til at høre noget musik fra dengang jeg lige var trådt ind i mine teenageår:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1806 Castanea 13 år siden

#1805:

Jeg væmmes. Og tænk på alt det gode synthpop fra 70/80erne, ak. 2/10!

[url= Cilio - Primo quadro ''Della conoscenza''[/url]

Lyt til det, fald og svæv!
Gravatar

#1807 BN 13 år siden

Lorentzen (1806) skrev:
Jeg væmmes. Og tænk på alt det gode synthpop fra 70/80erne, ak. 2/10!


Nå? Jeg troede ellers, du kunne lide progressiv rock, for det spillede bandet nemlig normalt.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1808 MMB 13 år siden

Lorentzen (1806) skrev:
#1805:

Jeg væmmes. Og tænk på alt det gode synthpop fra 70/80erne, ak. 2/10!

[url= Cilio - Primo quadro ''Della conoscenza''[/url]

Lyt til det, fald og svæv!


Må indrømme, at jeg havde ret svært ved at nyde nummeret, selvom det dog blev en anelse bedre til sidst. Men det er meget muligt, at jeg ikke er i humøret til den type musik lige nu.

4/10

Nu til Malk De Koijns nok bedste sang fra deres ney album:
[url= De Koijn - Nalk[/url]
Gravatar

#1809 BN 13 år siden

#1808:

Et nummer der efter min mening ikke har meget med musik at gøre. Det lyder som nogle amatører der har siddet derhjemme en fredag aften med en keyboard-rytme i monoton, skrabet tomgang og hygget sig med nogle vrøvletekster. 1/10

Derfor er her endnu et rigtig gammeldags, melodiøst popnummer, som Lorentzen eller andre kan væmmes ved, men som jeg selv holder meget af:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1810 Castanea 13 år siden

Ah, jeg væmmes nu ikke kategorisk af gammeldags, melodiøs pop. :) Ovenstående er da også ganske fornøjende, selvom det er yderst "omsvøbet", men sådan er livet. 5/10!

[url= Cohen - There Is a War[/url]

Skriv ny kommentar: