Gravatar

#361 BN 15 år siden

#360: Tak. ;-)

#358: Nå, men så tager jeg da den her .... hehe

Rytme og lyd: 7/10 - kan i udgangspunktet godt lide den enkelthed og stemning nummeret har over sig takket være rytmen og bandets lyd

Sangstemme: 5/10 - ikke noget at skrive hjemme om; han snakker mere end han synger, og det bliver alt for trivielt i det lange løb

Musik: 6/10 - melodi og akkorder kører for meget i det samme spor - et omkvæd i en anden toneart ville have været forfriskende og have pyntet på helhed. Som allerede nævnt kan jeg i udgangspunktet godt lide nummeret, men som det fremstår, bliver det bare for deprimerende og monotont at høre på i længden

Apropos "deprimerende":

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#362 tiany 15 år siden

#361 Slet ikke mig - jeg synes enkelte numre af Manic Street Preachers er udemærkede, men det her siger mig slet ikke noget. 3/10

Den her vil folk sikkert ikke bryde sig vanvittig om, men jeg har forelsket mig i omkvædet og den har kørt inde i mit hoved hele dagen:

Valar morghulis
Gravatar

#363 NightHawk 15 år siden

# 362 -

Jeg synes sgu det er et ret fedt nummer, som klart vinder jo flere gange man hører det. I starten var det også mest omkvædet der fængede hos mig, men nu synes jeg faktisk, at hele sangen er ret fed. 8/10. :)

Nu er det ikke fordi jeg har planer om, at ligge alt op, men synes lige du skulle se det nyeste billede fra øvelokalet hos Tegan og Sara.


http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseacti...

Derudover skrev Tegan følgende kommentar til det nye album på deres Myspace blog. Muligt hun var en lille smule stiv, da hun skrev det. :D

...also sort of getting hyperbolic about the show deadwood. don't be surprised if the new album is death pop meets r&b with a little bit of sheriff meets gold rush 1800's sexy. just saying.


http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog...

Nå men nu har jeg fundet en sang frem med et andet band, som har været spillet en del i tråden. Læg mærke til starten. Hvis man sætter det lidt mere op i tempo, lyder det som introen til Carpark Norths sang :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#364 tiany 15 år siden

#363 :) Smarte 80er briller hun har fundet sig der.
Hvis Tegan har ret i sin forudsigelse af pladen, så bliver den i hvert fald interessant at høre.
Valar morghulis
Gravatar

#365 NightHawk 15 år siden

# 364 -

Ha, ja der er sån lidt Don Johnson over de briller. :)

Jeg ser da frem til at høre hvad Death pop er for en størrelse og især kombineret med country. Lyder sgu lidt spooky. :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#366 Chili bom bom 15 år siden

#363

Fantastisk sang til en fantastisk film! 10/10! :D


Nu blir jeg sikkert lidt upopulær, men det kan jeg nok godt leve med ;)
Skal til koncert med hende i Parken snart og derfor får i lige et nummer med på vejen af hende:
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#367 NightHawk 15 år siden

# 366 -

Synes det er klart det bedste hun har lavet i lang tid. Både sang og video fejer klart "Womanizer" og den helt igennem rædselsfulde, (sorry), "Seek Amy" af banen. Alt i alt ender jeg, da man trods alt ikke kan lave "The Emilio Estevez Crazy Dance" til sangen, på. 7/10. ;)

Ok, nu skal vi ha' fat i en gammel klassiker mikset på mesterlig vis med en af mine yndlingsserier. Ligesom jeg ikke troede det ku' blive bedre, sluttes sæson 4 af med et helt fantastisk dobbeltafsnit hvor castet skal køre et cykelløb, "The Liberty Ride", fra Toronto til Pitsburg.

Et løb der perfekt illustrerer seriens blanding af drama og humor, og hvor min yndlingskarakter Brian Kinney, (det er ham der ryger på røv og albuer ned i grøften og brækker kravebenet, men fortsætter selv om... "It hurts like a motherfucker"), med sin jernvilje blir symbolsk med seriens ånd om at blive ved med at kæmpe, selv om oddsene i den grad er imod én. Det er genialt lavet det her :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#368 Bobby Singer 15 år siden

#367 - Altså Queen er jo altid i godt, i hvert fald den gang Freddie Mercury stadig levede. Selvom om det langt fra er et af mine yndlings numrer af Queen, skal det alligevel have 7/10.

Nu skal vi til noget helt andet:
Idjit
Gravatar

#369 Chili bom bom 15 år siden

#367 Synes den var rigtig sjov og godt klippet og så er Queen jo aldrig dårligt :D
Så den får 9/10 af moi!

Og ang. Estevez dansen så er den her:
:D Dog ikke den originale sang, men denne her virker fint til...same spirit :D



#368, synes egentlig det startede godt. Og jeg har intet imod growl o.lign, men synes ikke at hans vokal tiltaler mig særlig meget. Ikke et nummer jeg vil kunne huske og derfor må den få de sørgelige 4/10.
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#370 NightHawk 15 år siden

# 369 -

Estevez er kongen af dans! :D

Damn, nu blev jeg helt nostalgisk. Tror sgu jeg vil gense den i aften. Elsker den film. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: