Gravatar

#1881 Collateral 12 år siden

#1880: Det er meget få (læs: én) af Madonnas sange der siger mig særlig meget, og denne her var godt nok... flad i mine øre. Jeg er generelt ikke så voldsomt meget til popmusik, men når sangen tilmed ikke engang er synderligt fængende eller har en god melodi, kan jeg have svært ved at blive begejstret. Ikke min smag - men videoen er da bestemt flot.

3/10

Her er et stykke popmusik jeg bedre kan støtte op om - advarsel det er vitterligt også meget poppet musik det her:
[url= Mena - Eyesore[/url]
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1882 NightHawk 12 år siden

Collateral (1881) skrev:
Her er et stykke popmusik jeg bedre kan støtte op om - advarsel det er vitterligt også meget poppet musik det her:
[url= Mena - Eyesore[/url]

Wow! Meget meget smukt nummer, som både besidder en afdæmpet skønhed og stærk følelsesmæssig power i både melodiens opbygning og Maria Menas imponerende vokal. Afslutningen på sangen, (det sidste minut), er virkelig fremragende med tilføjelsen af det klassiske touch, der kommer ind over sangen. 9/10

-------------

Jeg forsøger mig nu med endnu en Madonna/Fincher kombination, som også er en af mine favoritter fra hendes side både mht. sangen og videoen, der er formet som en herlig lille kortfilm mikset med både film noir og overnaturlige ingredienser.

Collateral, der er muligt du bedre kan lide denne sang. :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1883 Lord Beef Jerky 12 år siden

#1881 Er den ene Madonna sang du kan lide "Live To Tell", eller er du en klovn? Du har kun de to valgmuligheder!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1884 Collateral 12 år siden

Lord Beef Jerky (1883) skrev:
#1881 Er den ene Madonna sang du kan lide "Live To Tell", eller er du en klovn? Du har kun de to valgmuligheder!

Nu har jeg jo ikke påstået at jeg har hørt samtlige af Madonnas numre, men af dem jeg har hørt har jeg kun syntes om "Frozen". Mest indledningen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1885 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg er målløs!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1886 Collateral 12 år siden

Lord Beef Jerky (1885) skrev:
Jeg er målløs!

Fordi?
Gravatar

#1887 Lord Beef Jerky 12 år siden

Well, du klandrer Vogue for ikke at være fængende, og siger der kun er en af Madonnas sange, der siger dig noget. Vogue er i mine ører langt mere fængende end Frozen, og jeg synes der er mange bedre Madonna sange derude... selvom Frozen da også er ganske fin. Jeg er bare målløs over, at du finder lige præcis den sang interessant, og det strider lidt imod min egen holdning, hvor jeg anser Madonnas storhedstid som værende frem til og med 1990.
Gravatar

#1888 MMB 12 år siden

Madonna stinker. EOD.
Gravatar

#1889 Lord Beef Jerky 12 år siden

Hun stinker ikke ligeså grimt som Oasis!
Gravatar

#1890 NightHawk 12 år siden

Foeller (1888) skrev:
Madonna stinker. EOD.

EOD!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: