Gravatar

#371 Bobby Singer 15 år siden

#369 - fint nok nummer 6/10

And now to something completely different (again). Læn jer godt tilbage, smæk fødderne op og lad månens blide lys forføre jer, mens jeres øregange bliver masseret af denne lille instrumentale perle:
Idjit
Gravatar

#372 filmz-yoshimura 15 år siden

#371 Ingen tvivl om, at Slash er en habil guitarist, men det her nummer er ikke et af hans bedste. Lidt rodet komposition, hvor der ikke er specielt god balance mellem hans guitarspil og resten af bandet (som leverer en lidt uinspirerende indsats). 6/10.

For nu at blive ved det instrumentale ... en dansker ved navn Steffen, som fortjener al den omtale, han kan få. Ved godt, at det virker lidt tyndt at stå og trykke den af foran et sort stykke stof med bandet kørende på båndoptageren, men sådan er det nu engang at være nichemusiker i lille DK :-)

Han har skam udgivet en cd, og det er rigtige musikere, der akkompagnerer ham - nummeret starter efter cirka 1.30:

[url=
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#373 El Capitan 15 år siden

Nu er det ca 3 gang du spiller noget med ham din ven, og det er ikke for at være en sur stodder, men jeg synes altså det STINKER noget så fælt det der...
Ja han er vildt dygtig til at spille guitar. Det er Gary Moore og Mark Knopfler også!
Det gør bare ikke noget for mig, da jeg på ingen måder føler noget når jeg hører det.

1/10


Nu til noget der heldigvis rør ved en hel masse i mig!
Gravatar

#374 BN 15 år siden

#373:

En gang livstræt, aggressiv guitar-bulder. Hvor jeg dog hader den type musik. Og nej, hvor er sangeren opfindsom: Han kan sige "fuck"! ... Most impressive.... :-/

1/10

Og nu til noget helt andet. Har lige genopdaget denne geniale musiker, som jeg ikke har hørt i årevis. Her er et af hans mere poppede numre:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#375 tiany 15 år siden

#374 Mike Oldfield har aldrig rigtig sagt mig noget og gør det stadig ikke. Jeg ved godt at nummeret er fra 80erne, men det er simpelthen for 80er, for min smag. Og tiltrods for at der var meget gang i nummeret, sad jeg og faldt lidt hen.
4/10


Kan rigtig godt lide det her nummer, som fortæller om at det sgu er i orden nogen gange at sige til ens ven/kæreste, hvis de er lidt for ego-centret eller opfører sig unaturligt. Og så synes jeg at de tegnede figurer i videoen er fede.
Valar morghulis
Gravatar

#376 Bobby Singer 15 år siden

#374 - ad! bvadr! 3/10

#375 - hmm er vel egentlig et okay nummer 5/10

Next:
Idjit
Gravatar

#377 BN 15 år siden

#376:

#374 - ad! bvadr! 3/10


hahaha, hvorfor skulle du lige give karakter til #374 også? :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#378 BN 15 år siden

#376:

Godt nummer, og nok den bedste hun nogensinde har sunget.

7/10

Og nu lidt sax:
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#379 tiany 15 år siden

#378 Det er til gengæld et rigtig fedt nummer. Meget brugt, men også et af de bedste instrumentale sax-numre. Når jeg engang imellem ser videoen til den på VH1, så undre jeg mig altid over hvor pæn, Candy Dulfer egentlig er, men kors hun kan spille.
8/10

Stille sang om den store kærlighed:
Valar morghulis
Gravatar

#380 filmz-yoshimura 15 år siden

#373 Jeg tror nu kun, det er anden gang, jeg spiller noget med Steffen Schackinger :-) Og så kender jeg ham altså ikke personligt, men jeg hører til gengæld RIGTIG meget musik inden for den genre, så det er måske ikke så sært, at jeg også finder på at spille et par numre i den kategori herinde.

Til gengæld er vi helt enige om, at Tool er fede ;-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: