Gravatar

#21 NightHawk 16 år siden

# 20 -

Genren er ikke lige min smag, men dette nummer fungerer godt som behageligt lydtæppe, når man sidder og skriver på computeren. 7/10.

Så skifter vi endnu engang stil og tar et smut forbi David Letterman, hvor denne skønhed viser hvordan man behandler et klaver :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#22 duuk74 16 år siden

#21
Ikke lige min smag. Det er en smule for standard for mig.

Her er lidt easy-listening til en doven Søndag. Gode musikere, men forvent ikke et syng med nummer. :)

100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#23 filmz-jonasgr 16 år siden

Undskyld men jeg var lige ved at falde i søvn til det.så kan ikke ligefrem sige at jeg kunne lide det.

next:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#24 NightHawk 16 år siden

# 23 -

Hmm, jeg synes de slipper lidt for nemt afsted med at være rebelske her. Det virker umidelbart, nu kender jeg ikke bandet nærmere så det er blot mit førstehåndindtryk, noget påtaget hele deres ageren. Musikmæssigt set så synes jeg også der mangler noget nerve over hele linien. Selvom de ihærdigt forsøger at skabe det med et højt tempo og senere en guitarsolo, der i mine øre dog lyder helt malplaceret, ja så funker det bare ikke rigtigt. :)

5/10.

Nu skal vi højt op og flyve, men alligevel med fødderne solidt plantet på jorden, i en video jeg bare ikke ku' stå for. Efterhånden så er jeg også, selv om det må siges at være easy listening musik af rang, kommet til at holde overraskende meget af denne sang. Corny men pokkers charmerende :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#25 duuk74 16 år siden

#24
Dejligt 70'er nummer. Har selv meget 70'er musik på afspilleren for tiden. Der var sgu en en anden uskyldig og naiv tilgang til tingene (hvilket også ses i filmene fra årtiet).

Vi hopper ca. 20 år frem i tiden, til de glade (hmm glad er vist ikke lige ordet) grunge dage. I en tid hvor Nirvana, Soundgarden, Alice In Chais, Pearl Jam og Stone Temple Pilots nød stor succes, var der også bandet Screaming Trees.
De fik desværre ikke den helt store succes, hvilken jeg synes er en smule ærgeligt, da de har en samling ret solide numre.


100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#26 filmz-jonasgr 16 år siden

Ja det er faktisk et rigtigt fint nummer.

#24 Det er ikke påtaget, det er bare sådan de er. De er meget åbne også i forhold til deres fans.
Der er lidt "behind the scenes" her:

og så kan man så bagefter se selve videoen:

Og nu fordi det ikke skal være for ensformligt tager vi lige et helt andet band til bedømmelse her. Radiohead:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#27 chronaden 16 år siden

Morbid klassiker, men den holder hele vejen. 8/10


[url= Steve[/url]
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#28 tiany 16 år siden

#27 Det var faktisk at udmådeligt fedt nummer, han forstår da virkelig at spille guitar. 9/10

[url= Fuchs Band[/url]
Valar morghulis
Gravatar

#29 duuk74 16 år siden

#28
Tja, det er godtnok slet ikke mig det der, men hun giver sig da fuldt ud, det skal hun have :)

Dem her her jeg blevet ret glade for

100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#30 filmz-saku 16 år siden

jo det er bestemt ikke daarligt, jeg synes dog den kvindelige vokal er lidt kedelig. (men bestemt ikke mere end gennemsnittet af kvindelige vokaler)
jeg gir det
8/10



[url=

Skriv ny kommentar: