Gravatar

#31 duuk74 16 år siden

#30
Hehe griner nok, jeg kender drengene personligt. Derfor overlader jeg posten at vurdere nummeret til en anden. Dette var bare en indskudt bemærkning.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#32 tiany 16 år siden

Nu håber jeg da ikke jeg fornærmer nogen så. Men jeg synes det er et rimelig middelmådigt nummer - det fanger mig ikke på nogen måde.
Hvis jeg skal sige noget positivt, må det være at det virker som om de virkelig kan lide det de laver og har det sjovt med det.
Men som sagt ikke lige mig 3/10.

[url= Attack[/url] - en af de bedste one-take videoer
Valar morghulis
Gravatar

#33 chronaden 16 år siden

#28

Bemærk, kun 3 strenge :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#34 NightHawk 16 år siden

# 26 -

Efter at ha' set "Beyond The Video" klippet, ja så fik jeg et helt nyt syn på bandet. De er alle ret cool, afslappede og nede på jorden og er egenlig blot en gruppe der kan li' at fyre den af uden de store armbevægelser og det illustrerer "Thats what You Get", som i mine ører er et langt bedre nummer end det første du lagde op, jo perfekt.

Stadigvæk så virker det som to forskellige stilarter, hvis man sammenligner de to videoer og her vil jeg mene at sidstnævnte klær bandet langt bedre end den første, som jeg så derfor stadig ser som et lidt påtaget stunt, selv om det naturligvis nok ikke er tænkt sådan fra bandets side. :)

"Thats What You Get", klinger rigtig fedt og får 8/10 og så gir jeg forsanger Hayley 10/10. Hun er da en skøn skøn kvinde.

# 32 -

Ahh yes, det var godt nok lang tid siden jeg havde hørt den og der var derfor dømt nostalgitrip hjemme i stuen. En supercool sang med en kraftfuld vokal og måske det bedste, hvis ikke det bedste, beat der nogensinde er lavet. 10/10.

Så skal vi hjem til Danmark og vende et par bøffer på grillen til tonerne af dette nye band, hvis lyd jeg synes er rigtig sprød på samtlige overflader :

http://www.myspace.com/theholidayshow
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#35 tiany 16 år siden

#33 Ja det er ikke antallet af strenge der afgører hvor god man er, men derimod hvordan man spiller dem :D
Valar morghulis
Gravatar

#36 Chili bom bom 16 år siden

En sang fra deres kommende album...videoen er ikke færdig lavet endnu, men man ka da høre sangen her :


P.S.Jeg har ikke mulighed for at bedømme at andet indlæg lige nu da der ikke er lyd på den pc jeg sidder ved.
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#37 Bobby Singer 16 år siden

#36 Den er da okay, men nok ikke en sang, som kan tåle flere gennemlytninger, der synes jeg simpelthen, at den er lidt for ensformig. 5/10

Nu skal vi høre en klassiker af rang og tilmed en med et vigtigt budskab:
Idjit
Gravatar

#38 Chili bom bom 16 år siden

#34 Kunne godt lidt nogle af elementerne i sangene men genren er generelt ikke lige mig. 5/10

#37 Det var OK underholdene til lige at starte med, men det blev hurtigt kedeligt og kan ikke presse den højere op end en 3/10.

Ka ikke huske om denne engang er blevet vist men den holder stadig totalt synes jeg :
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#39 Bobby Singer 16 år siden

#38 Den høre jeg faktisk mega meget for tiden :) Meget sjovt nummer 9/10

Nu til noget helt andet:
Idjit
Gravatar

#40 tiany 16 år siden

#39 Dem har jeg hørt meget på det sidste, især på P3 fordi de skal spille i Horsens. Men desuden er det her jo det klassiske guitar hero nummer.
Normalt er jeg faktisk ikke så meget til Iron Maiden, men det her nummer kan jeg godt lide 8/10


Det her nummer faldt jeg over den anden dag, synes teksten er meget sjovt, den holder dog ikke helt i længden:
[url=
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: