Gravatar

#1991 BN 12 år siden

Collateral (1990) skrev:
Fordi du vurderer en sang dårligt grundet dens alder.

Det minder mig om en jeg kendte, der engang nærmest i protest sagde om en sang, jeg spillede på mit indlæg: "Jamen, den er jo gammel!"

Den pågældende sang var på det tidspunkt såmænd blot 5-6 måneder gammel. Som om NYT pr. definition er ensbetydende med GODT, og GAMMELT ensbetydende med DÅRLIGT.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1992 Collateral 12 år siden

BN (1991) skrev:
Den pågældende sang var såmænd blot 5-6 måneder gammel. Som om NYT pr. definition er ensbetydende med GODT, og GAMMELT ensbetydende med DÅRLIGT.

Og DEN holdning kan jeg ikke andet end at blive en smule provokeret over. Det samme med film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1993 BN 12 år siden

Collateral (1992) skrev:
Og DEN holdning kan jeg ikke andet end at blive en smule provokeret over. Det samme med film.

Også jeg.

Jeg har tidligere skrevet et par tanker om, at ingen idag kan lave film på helt samme måde og med samme stemning som f.eks. Hitchcock og andre af de store amerikanske og britiske instruktører gjorde i 1950'erne, eftersom en væsentlig del af charmen og kvaliteten ved disse film netop består i den tidsånd der var dengang og den måde verden og mennesker så ud. ... Når jeg siger sådan, er det jo ikke fordi jeg mener, at der ikke er nogen der kan lave ligeså gode film idag. Næh, ligeså lidt som at jeg mener, at alle GAMLE film er dårlige, når jeg siger, at der idag laves visse film, som man ikke kunne have lavet for 50-60 år siden.
Gravatar

#1994 Richard Burton 12 år siden

Har fundet noget gammel lort her. Bob Marley and the Wailers fra 70'erne. Fuldkommen outdated, beklager .... men jeg er sikker på, kvalitet en dag nok skal få sin revival.

Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#1995 MallePalle 12 år siden

SIR Ridley Scott (1994) skrev:
Har fundet noget gammel lort her. Bob Marley and the Wailers fra 70'erne. Fuldkommen outdated, beklager .... men jeg er sikker på, kvalitet en dag nok skal få sin revival.

Har rigtig mange dårlige minder fra ekskæresten som hele tiden hørte bob marley og røg hash. derfor bliver jeg også nød til at give den 0/10. Som jeg også skrev i en anden tråd så ødelægger stofferne alt og jeg mener alt!

[url= Lopez - Dance Again ft. Pitbull[/url]

En rigtig fredags sang! god weekend allesammen!
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#1996 BN 12 år siden

MallePalle (1995) skrev:
Har rigtig mange dårlige minder fra ekskæresten som hele tiden hørte bob marley og røg hash. derfor bliver jeg også nød til at give den 0/10.

SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gravatar

#1997 Collateral 12 år siden

BN (1993) skrev:
Jeg har tidligere skrevet et par tanker om, at ingen idag kan lave film på helt samme måde og med samme stemning som f.eks. Hitchcock og andre af de store amerikanske og britiske instruktører gjorde i 1950'erne, eftersom en væsentlig del af charmen og kvaliteten ved disse film netop består i den tidsånd der var dengang og den måde verden og mennesker så ud. ... Når jeg siger sådan, er det jo ikke fordi jeg mener, at der ikke er nogen der kan lave ligeså gode film idag. Næh, ligeså lidt som at jeg mener, at alle GAMLE film er dårlige, når jeg siger, at der idag laves visse film, som man ikke kunne have lavet for 50-60 år siden.

Jamen jeg er som sådan enig. Tidligere tiders film kan have nogle helt unikke stemninger som ikke kan gengives i dag, således er der også film der emmer af eksempelvis 90erne og i fremtiden vil vi sandsynligvis også kunne finde unikke stemninger i disse års film. Nyt eller gammelt skal det dømmes efter kvaliteten og ikke efter alder. Således holder jeg f.eks. også meget af 60ernes populærmusik som jeg føler havde mere hjerte end nutidens ditto, som er så overfladisk at det af og til gør fysisk ondt at lytte til. Sådan er der så meget.

Og Pitbull sucks. Bare sådan lige for the record.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1998 BN 12 år siden

Collateral (1997) skrev:
Således holder jeg f.eks. også meget af 60ernes populærmusik som jeg føler havde mere hjerte end nutidens ditto, som er så overfladisk at det af og til gør fysisk ondt at lytte til.

Det er vi rørende enige om. :-)
Gravatar

#1999 Muldgraver 12 år siden

MallePalle (1995) skrev:
Jennifer Lopez - Dance Again ft. Pitbull

J-Lo og hunden søger parring gennem dans. Det siger mig intet andet, end denne tråd må videre i en lidt anden retning. 1/10

[url= - Candy Land[/url]
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#2000 stoffer 12 år siden

Om end det lyder rigtig smukt, er jeg ikke sikker på at jeg forstår lydene i baggrunden. Det lyder lidt som legetøj, men er ikke sikker. Jeg går ud fra at de prøver at skabe et billede som jeg tydeligvis ikke helt forstår. Til gengæld er vokalen meget interessant. Numre som dette finder jeg altid gode som små afbræk på en hel cd, men de har, som oftest, utroligt svært ved at stå helt alene, for mit vedkommende. 6/10

Lidt Dark Dark Dark til folket:
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!

Skriv ny kommentar: