Gravatar

#1981 stoffer 12 år siden

Caliban (1980) skrev:
Ak, endnu en tråd er officielt blevet forpestet.

Hvad med lidt konstruktiv kritik i stedet for det sure opstød?
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#1982 BN 12 år siden

#1978:

Jeg kan ellers godt lide Rihannas hit "Umbrella" (i den version hvor Jay-Z IKKE er med!) - på grund af den tunge rytme og den lækre, elektroniske lyd med synthesizer-stryger. Men "We Found Love" synes jeg er et ret tyndt og tandløst nummer, som især skæmmes af en svag melodi, et et nærmest barnligt simpelt omkvæd og så det at den kører i det samme akkorder og det samme spor hele nummeret igennem. ... Dermed være ikke sagt, at det er fuldstændig håbløst - nej, jeg synes bare, det er for svagt og kunne have været udbygget med nogle flere akkorder og toner. Hun måtte for min skyld gerne lave flere numre med samme tyngde og samme sound som "Umbrella".

4/10 (med en pil nedad)

Her er et nummer, som jeg er ret begejstret for:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1983 stoffer 12 år siden

Det er ikke en genre jeg normalt er glad for, men Lizzie rammer sgu en eller anden nerve og tidsånd på en måde som fanger mig. Specielt de tunge 80'er trommer fungerer rigtig godt.
C-stykket synes jeg er det stærkeste i nummeret, mest fordi hun ikke synger så skide konventionelt som hun gør i resten af nummeret.
Det er nok ikke et nummer jeg kan lytte til mange gange før jeg bliver træt af det, men det fanger i starten.

Det bliver et stort 6/10 herfra.

Her får I et, helt objektivt set, fantastisk nummer. Og så er det også et flot billede af en karrusel :)

Gravatar

#1984 Castanea 12 år siden

stoffer (1981) skrev:
Hvad med lidt konstruktiv kritik i stedet for det sure opstød?

Må jeg være fri! Jeg hentydede til MallePalles tilstedeværelse, ikke sangen.
Gravatar

#1985 stoffer 12 år siden

Caliban (1984) skrev:
Må jeg være fri! Jeg hentydede til MallePalles tilstedeværelse, ikke sangen.

Jeg har meget svært ved at se hvordan det skulle gøre nogen forskel. Det er stadig et surt opstød der lugter langt væk af nedladenhed og arrogance. Hvis du har et problem med MallePalles tilstedeværelse vil det da være langt mere produktivt at fortælle hvorfor, no?
Gravatar

#1986 Lord Beef Jerky 12 år siden

#1985 Nu er jeg selv et meget rummeligt menneske, men en vurdering af en sang der lyder således "Ok cute sang. Men 1965....Omg! men 3/10. :o)" snakker da lidt for sig selv.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1987 stoffer 12 år siden

Lord Beef Jerky (1986) skrev:
#1985 Nu er jeg selv et meget rummeligt menneske, men en vurdering af en sang der lyder således "Ok cute sang. Men 1965....Omg! men 3/10. :o)" snakker da lidt for sig selv.

Men så kan man da bede om en mere udførlig bedømmelse eller i det mindste forklare hvad der er galt med den bedømmelse. At sige at en tråd er blevet forpestet pga. en persons tilstedeværelse synes jeg er dybt usympatisk, specielt når denne person ikke med overlæg har forsøgt at ødelægge tråden eller lignende.
Gravatar

#1988 MallePalle 12 år siden

Hvorfor hader du mig så mege Caliban? Hvad har jeg nogensinde gjort dig??

Altså jeg kan ikke forstå hvorfor i hater så meget. Jeg har da lige så meget ret til at være her som jer.
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#1989 Lord Beef Jerky 12 år siden

#1987 Jamen jeg prøver så!

#1988 Naturligvis har du det, men hvis du kigger tråden lidt igennem, vil du se, at bedømmelserne af sangene kræver lidt mere end en halv sætning. Jeg er helt sikker på, at hvis du fandt den sidste sang "ok cute", ville du sikkert også give den mere end de 3/10. Hvis ikke, så må du forklare dig lidt bedre, hvorfor du ender på den karakter... faktisk må du gerne det i det hele taget. Så vil der uden tvivl dukke mindre "hate" op, selvom folk måske ikke er helt enig med din smag.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1990 Collateral 12 år siden

MallePalle (1988) skrev:
Altså jeg kan ikke forstå hvorfor i hater så meget. Jeg har da lige så meget ret til at være her som jer.

Fordi du vurderer en sang dårligt grundet dens alder. Det er simpelthen så fjollet. I øvrigt er der også andre i tråden der pænt er blevet bedt om at skrive lidt mere om deres holdninger, da pointen med legen bliver en smule udvandet. Det skulle helst gerne handle ligeså meget om at forklare sin holdning til den foregående sang, som om selv at videregive et nummer.

Selvfølgelig har du ret til at være her, men vi andre har da også ret til at udtrykke os.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: