Ret skævt, endog afbalanceret. I sit lyriske udtryk er nummeret yderst ekspressivt, men synes forstilt i Invies altabsorberende og (i forhold til teksten) altoverskuelige dominans. Et nummer som "Robert" fungerer meget bedre i dette henseende. 6/10.
---
[url= Sweeney & Bonnie 'Prince' Billy - Goat and Ram[/url]
Jeg har en MEGET bred musiksmag, og kan høre alt fra dubstep/electro til rock/classic. Så længe det lyder godt, vil jeg ikke låse mig fast i nogle genre. Hører meget "chill" musik for tiden, og det er lige fra klassisk til elektronisk.
Følgende nr. som jeg vil poste er fra den elektroniske hylde. Et band der kalder sig for Phaeleh:
Har du hørt Roskilde-versionen af "Imperiet Falder"?
Smøg i kæften, ødelagt tamburin... ja, det er sgu noget mere rustikt end den overpolerede, forbigående og ret så banale optagelse fra studiet!
Foretrækker nu nok studieversionen hvor trommerne lyder som sådanne og ikke som en trommemaskine. Men ellers et meget fedt set-up og jeg kan virkelig godt lide Johans stemme. Uanset om det så er med Magtens eller om det er sideprojektet Pligten Kalder.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg har en MEGET bred musiksmag, og kan høre alt fra dubstep/electro til rock/classic. Så længe det lyder godt, vil jeg ikke låse mig fast i nogle genre. Hører meget "chill" musik for tiden, og det er lige fra klassisk til elektronisk.
Følgende nr. som jeg vil poste er fra den elektroniske hylde. Et band der kalder sig for Phaeleh:
7/10
Im new at this. Det var da en fair omgang musik jeg fik i ørerne. 6/10.
---
[url= Stones - Gimme Shelter[/url] En klassiker! Elsker den! :-)
#2007 - Det er i hvert fald en klassiker. Jeg er specielt vild med introen. Den giver sig god tid og det er lækkert. Og så forstår Rolling Stones at bruge deres korsangere helt fantastisk. Fed fed sang. 8/10
[url= Diane - Pieces of String[/url]
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
#2007 - Det er i hvert fald en klassiker. Jeg er specielt vild med introen. Den giver sig god tid og det er lækkert. Og så forstår Rolling Stones at bruge deres korsangere helt fantastisk. Fed fed sang. 8/10
Det var en rigtig fin sang og elskede guitaren i baggrunden. Kunne også lide koret der nogen gange kom ind i sangen. Alt i alt giver jeg den 7/10.
---
Nu tager jeg denne tråd inde på soundtrack-afdelingen, hehe. 8-)
[url= Gregson-Williams - Life (fra filmen "Prometheus")[/url]
#2001 dyg 12 år siden
#2002 Castanea 12 år siden
#2003 bhs 12 år siden
7/10
#2004 Castanea 12 år siden
Har du hørt Roskilde-versionen af "Imperiet Falder"?
Smøg i kæften, ødelagt tamburin... ja, det er sgu noget mere rustikt end den overpolerede, forbigående og ret så banale optagelse fra studiet!
#2005 Collateral 12 år siden
Foretrækker nu nok studieversionen hvor trommerne lyder som sådanne og ikke som en trommemaskine. Men ellers et meget fedt set-up og jeg kan virkelig godt lide Johans stemme. Uanset om det så er med Magtens eller om det er sideprojektet Pligten Kalder.
#2006 bhs 12 år siden
#2007 Ericmase 12 år siden
Im new at this. Det var da en fair omgang musik jeg fik i ørerne. 6/10.
---
[url= Stones - Gimme Shelter[/url] En klassiker! Elsker den! :-)
#2008 stoffer 12 år siden
#2009 Ericmase 12 år siden
Det var en rigtig fin sang og elskede guitaren i baggrunden. Kunne også lide koret der nogen gange kom ind i sangen. Alt i alt giver jeg den 7/10.
---
Nu tager jeg denne tråd inde på soundtrack-afdelingen, hehe. 8-)
[url= Gregson-Williams - Life (fra filmen "Prometheus")[/url]
#2010 Castanea 12 år siden