Gravatar

#211 NightHawk 15 år siden

# 209 -

Jep, jeg skriver en mini anmeldelse ligeså snart jeg får hørt dem igennem. :)

Har også lagt de andre titler på en huskeliste på Amazon, men de blir så nok først bestilt efter jul, når der er overskud på kontoen igen, hehe. :)

# 210 -

Ja, det er nu en ganske sød sang, men måske også lidt for teatralsk den måde den blir fremført her. 7/10 Oh Shit!, bare jeg nu ikke får Johnny Logans greatest hits i julegave, fordi jeg skrev det ? ;)

Ok, nu skal vi ha' en klassiker fra mr. George Harrison. De fleste vil nok huske det fra en af de bedste actionfilm i 80'erne :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#212 Bobby Singer 15 år siden

# 211 - Ok 80'er nummer fra George Harrison. 7/10

Vi tager endnu et smut tilbage til 80'erne med dette nummer:


Det er forresten ikke en officiel musikvideo, så bare se bort fra den.
Idjit
Gravatar

#213 filmz-jonasgr 15 år siden

Fedt nok nummer fra 80'erne.

Synes det er tid til at høre noget Interpol og Paul Banks fantastiske stemme. Eller det synes jeg i hvert fald.

http://de.youtube.com/watch?v=LhApjF7IqoY
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#214 tiany 15 år siden

#213 Ikke lige min smag. Jeg synes egentlig ikke det er dårligt, men jeg har bare ikke lyst til at høre nummeret flere gange og det er vel lidt et problem :)
5/10


Jeg har jo indrømmet tidligere at jeg tog fejl i min bedømmelse af det her band og for at bevise det, kommer her mit yndlingsnummer;
PARAMORE
Valar morghulis
Gravatar

#215 filmz-yoshimura 15 år siden

#214 Ok nummer, men ikke lige mig - lidt for skingert: 5/10.

Her kommer et nummer, som jeg for nylig fik anbefalet af en bekendt - dejlig retrorock: Priestess - Lay Down
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#216 BN 15 år siden

#215:

Alt for monoton musik for min smag, men det instrumentale guitar-ophold lød ganske godt.

4/10

Nej, så er jeg mere til det her band:
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#217 NightHawk 15 år siden

# 216 -

Oh yeah! Så super fedt et nummer det her fra et af mine yndlings bands. Det kan kun blive helt oppe i den høje ende af skalaen, så det blir 9/10.

Ok, nu hiver jeg godt og grundigt i den musikalske håndbremse, så læn jer godt tilbage i sofaen og ta' en morfar de næste 3 minutters tid i selskab med denne vidunderlige sang :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#218 tiany 15 år siden

#217 Noget af det bedste afslapningsmusik du kan finde er Norah Jones. Kunne bedst lide hendes "Come away with me"-cd og heldig nok er dette nummer jo derfra :)
8/10 fordi jeg fik lov at slappe af i 3 min.

Vi skruer lige helt op for tempoet igen :)
Ved ikke om Kandann har haft den med før, men her får vi lige et nummer med [url= Molly[/url]
Valar morghulis
Gravatar

#219 filmz-yoshimura 15 år siden

#218 Lidt for "bøvet" til min smag: 5/10. Meget sjovt, men ikke noget jeg ville gide høre, med mindre jeg sad på en irsk pub (og det gør jeg yderst sjældent).

Nu til lidt [url=


the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#220 BN 15 år siden

#219:

Det er ellers slet ikke min stil, men lige det der nummer havde nu et eller andet over sig! jeg kan godt lide, at sangerens stemme ligger så langt fremme, og at det tunge, perfekt gennemførte guitar/bas/tromme-arrangement ligger nedenunder og understøtter fremfor at dominere. Flot lyd, stilsikker musik og flot, enkel musikvideo.

5½-6/10

Og nu til Skotland:
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: