#342 - Ikke ligefrem mit yndlingsnummer når snakker Rolling Stones, men det er stadig bedre end så meget andet så... 6,5/10
Nu skal vi høre et nummer fra en herre, hvis man da overhovedet kan kalde ham det mere, som jeg ikke er overdrevent stor fan af, men han da lavet et par enkelte numre, som jeg faktisk synes er ok. Det nummer som vi skal høre er en af hans tidligere sange, fra dengang han stadig var sort og lignede et menneske, i ved hvis godt hvem det er. So here we go:
Men til det nye indlæg: #344 ..MJ kan man jo ikke andet end at elske...9/10!
Jeg kan ret godt li originalen, men denne nye udgave er jeg begyndt at lytte til rigtig meget. Det er Adam fra dette års American Idols, som forhåbentlig og sandsynligvis vinder det hele i år. :) Jeg er blevet ret glad for alt hvad han sætter en finger på for tiden, det fungerer virkelig godt i mine ører.
#341 BN 15 år siden
Et irriterende stykke musik - ihvertfald for MINE ører. ;-)
2/10
Og nu manden med den store stemme (undskyld forsinkelsen):
#342 tiany 15 år siden
Jeg ville egentlig finde album udgaven af dette nummer, da jeg godt kan lide starten, men youtube tilbyder kun live udgaver:
#343 duuk74 15 år siden
Det er da bare at gå ind på deezer og søge :)
#344 Bobby Singer 15 år siden
Ikke ligefrem mit yndlingsnummer når snakker Rolling Stones, men det er stadig bedre end så meget andet så... 6,5/10
Nu skal vi høre et nummer fra en herre, hvis man da overhovedet kan kalde ham det mere, som jeg ikke er overdrevent stor fan af, men han da lavet et par enkelte numre, som jeg faktisk synes er ok. Det nummer som vi skal høre er en af hans tidligere sange, fra dengang han stadig var sort og lignede et menneske, i ved hvis godt hvem det er. So here we go:
#345 Chili bom bom 15 år siden
Men til det nye indlæg: #344 ..MJ kan man jo ikke andet end at elske...9/10!
Jeg kan ret godt li originalen, men denne nye udgave er jeg begyndt at lytte til rigtig meget. Det er Adam fra dette års American Idols, som forhåbentlig og sandsynligvis vinder det hele i år. :) Jeg er blevet ret glad for alt hvad han sætter en finger på for tiden, det fungerer virkelig godt i mine ører.
Her er hans version af Mad World:
#346 tiany 15 år siden
Blev introduceret til den her fornyelig - er ret vild med den.
#347 Chili bom bom 15 år siden
#348 Bobby Singer 15 år siden
Et nogenlunde godt nummer efter min mening 6/10
Next:
#349 Kruse 15 år siden
7/10
Her kommer så endnu et klassisk Queen nummer:
#350 BN 15 år siden
6/10
Her er en sang, som altid har rørt noget indeni mig. Elsker hendes sangstemme:
(Den indledende fanfare/intro mangler.)