Gravatar

#331 Bobby Singer 15 år siden

#328 -

Nu skulle min kommentar om The Sweet heller tages helt alvorligt, nogle gange kan det jo godt være svært at opfange, om man mener noget seriøst eller ej, når man læser det på internettet. Derfor synes jeg også lige, at jeg var nødsaget til at sætte smiley ind, for at være helt sikker på at det blev opfattet rigtigt. :)

Jeg ved godt at folk har forskellig smag, når man snakker film og musik og hvor ville det da også være kedeligt, hvis folk altid syntes at alt var lige godt.

Men jeg står stadig fast ved karakteren. :)
Idjit
Gravatar

#332 BN 15 år siden

#331 - Castiel:

Okay, fint nok. :-) Godt at vi kan acceptere hinandens forskellige smag og den kritik, der kommer af éns yndlingsmusik. ... Og jeg står også stadig fast ved MIN karakter til Metallica-nummeret. :-) (Havde jeg selv skullet give karakter til Sweet-nummeret, ville det iøvrigt kun have fået 6/10 eller - på en god dag - 7/10, ikke topkarakter.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#333 NightHawk 15 år siden

# 325 -

Uh yeah, det var satme fedt at høre igen. Det kan kun blive absolut topkarakter. 10/10.

Nu til en klassiker fra et af mine yndlingsband, som også blev deres store gennembrud i sin tid. Synes stadig sangen idag har en superfed rå lyd over sig. Og teksten er et kapitel for sig. Enjoy :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#334 Bobby Singer 15 år siden

# 333 -

Helt bestemt et fedt nummer 8/10.

Nu kommer der lidt filmrelateret:
Idjit
Gravatar

#335 BN 15 år siden

#334:

Hov, sagde du ikke, vi ikke var enige, når det kom til musik? ;-)

Det Vangelis-nummer er rigtig godt. (Vangelis er en af mine yndlings-komponister.)

8/10

Og nu en mand med en stor stemme:
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#336 Bobby Singer 15 år siden

#335 -

Du mangler vist lige noget. ;)
Idjit
Gravatar

#337 filmz-yoshimura 15 år siden

#335 Æhh ... link? Kan ikke rigtigt høre den 'store stemme' ;-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#338 Bobby Singer 15 år siden

Mens vi venter på at bn får postet et link, kan vi lige slå ventetiden ihjel med lidt russisk folkemusik og i behøves ikke at bedømme nummeret, bare læn jer tilbage og "nyd" det:

Idjit
Gravatar

#339 filmz-yoshimura 15 år siden

Når nu bn ikke byder ind, så overtager jeg hermed stafetten med et indspark fra en af Sveriges musikalske stoltheder.

Et behageligt og melankolsk stykke musik, som man evt. kan betragte som et stykke pausemusik, og som gerne må bedømmes:

[url= från Rättvik[/url]
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#340 NightHawk 15 år siden

# 338 -

Jeg er glad for at slippe for at anmelde den sang, for er der noget jeg ikke kan snuppe, så er det lige præcis den her slags musik. :)

# 339 -

Det er ikke noget musik som jeg selv hører så meget af, men rart at høre på engang imellem alligevel. 7/10.

Nu vælter jeg pladespilleren og skifter fuldstændig stil med en sang fra, ifølge hende selv, den officielt mest cool dværg i England ;)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: