Gravatar

#61 Benway 16 år siden

#60 Aldeles glimrende. 8/10

Nu vi er ved Krall, så kan vi jo også snuppe hendes [url= af en af Tom Waits sange.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#62 NightHawk 16 år siden

# 61 -

Lækkert lækkert nummer. Som at ha' honning flydende ud af ørerne. Tom Waits melodier og tekster kan jeg rigtig godt li', til gengæld bryder jeg mig ikke om hans hæse røst og derfor vil jeg hellere høre hans sange fortolket af andre end ham selv. Ja, ved godt det er sådan en kommentar man kan blive stenet for, men jeg må jo bare prøve at dukke mig så godt som muligt, hehe. :)

Sangen her får 9/10.

Så hopper vi atter tilbage til Danmark og endnu en mega talentfuldt sangerinde. Desværre er det foreløbigt kun blevet til dette ene soloalbum fra hende, men det er så til gengæld også helt igennem fantastisk, og jeg vil anbefale alle der ikke kender det til at gå ud, hvis ikke i dag så imorgen, og få fat på det. Det er alle pengene værd, and then some . Nok snak fra mig...skru op for lyden og nyd så det her super cool stykke musik :

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=us...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#63 tiany 16 år siden

#62 Egentlig underlig, de spillede God Bless Education rimelig meget i radioen og så hørte man egentlig ikke mere til hende. Det er lidt synd for hvis resten af albummet har samme kvalitet, så kunne der fint være et hit eller to mere fra den cd. Jeg synes det er et rimelig fedt nummer 8/10


Ak ja hvem husker ikke 80erne, hvor stort hår var in, hvor alt skulle være farverigt og hvor pop var ren og skær POP og det var dengang at hende her ikke var på stoffer: [url= Whitney Houston[/url]
Den gør mig altid i godt humør :)
Valar morghulis
Gravatar

#64 filmz-jonasgr 16 år siden

Ja Whitney Houston er ikke ligefrem en jeg kan lide. Jeg kan sagtens se at hun har en fantastisk stemme, men jeg kan simpelthen bare ikke lide musikken. Dette skal måske også ses i lyset af at temaet til "The Bodyguard" er blevet spillet til ukendelighed. Dette er dog et af hendes bedre numre. Så desværre ikke min smag, undskyld :)

næste nummer fra et ukendt band som jeg er begyndt at synes om:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#65 NightHawk 16 år siden

# 63 -

Resten af sangene har i den grad samme kvalitet. Ja, faktisk er der ikke et eneste dårligt nummer på det album, som jeg har nydt utallige gange. Et af den slag man aldrig blir træt af at høre på. Jeg mener kun at det var "Teenage Boys & NewAge Girls", der blev spillet yderligere i radioen og det er mig komplet uforståeligt at resten af hendes sange ikke også fik deres retfærdige airplay.

Hvis du ikke selv har Albanas album, så kan jeg på det varmeste anbefale at købe det. :)

http://www.cdon.com/main.phtml?prod=321460&nav...


# 64 -

Nok en sang jeg skal ha' hørt et par ekstra gange, før jeg vænner mig til den. Lige umidelbart er det forsangerens skrøbelige men alligevel smukke stemme, der rammer mig mest. Selve musikken er nok lidt for statisk efter min smag og derfor blev jeg aldrig rigtig grebet af det. 6/10.


Nu skal vi en tur på bar med Patrick Swayze og dele trælår og skipperbryst ud til alverdens skumle personer i en dunst af øl, peanuts, røg og lidt for meget armsved. Bon appetit og husk så disse visdomsord kids :

Dalton : "I want you to be nice...until it's time to not be nice." :D

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#66 cansi 16 år siden

# 65

Virkelig glad for at han er ved komme sig over kræften. Personlig er jeg ikke stor fan af den slags musik, men det lød sku godt. 7/10

Her får i sangen var Burn After Reading traileren...

Gravatar

#67 NightHawk 16 år siden

# 63 -

Hmm, fik vist skrevet noget vrøvl før, da jeg spurgte om du havde hendes album i # 65, hvilket du jo gjorde klart, at du ikke havde. Gik vist lidt for stærkt da jeg læste dit indlæg.

Men så vil jeg bare nøjes med at anbefale hendes album og håbe du på et tidspunkt får lyst til at købe det. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#68 NightHawk 16 år siden

# 66 -

Synes bandet lige sku' op i gear først og sangen virkede da til at starte med også noget ensformig. Men sådan cirka et minut inde begynder der så pludselig at ske ting og sager, der rusker rundt i det hele og så blev dette nummer faktisk særdeles fremragende at lytte til. 8/10.

Inden jeg daffer i seng, skal vi lige et smut forbi disse tre smækre kvinder, der om nogen forstår at gøre en sang om noget så simpelt som en rød kjole for MEGET interessant :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#69 filmz-jonasgr 16 år siden

Ja det er et af deres bedste numre, så 6/10. Er ellers ikke normalt så glade for dem.

Nå til mit canadiske yndlingsband, med et nummer fra deres nye CD (At Mount Zoomer):

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#70 Chili bom bom 16 år siden

#69
Udemærket, men dog ikke lige den stil jeg normalt hører. 5/10. :)


Nu til noget andet som jeg egentlig heller ikke hører så tit, men når jeg endelig hører det kan jeg ikke få nok. Fandt lige denne klassiker fra start 80'erne


:
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster

Skriv ny kommentar: