Gravatar

#631 Collateral 14 år siden

#628: I andre tråde benyttes forskellige karakterer fint side om side. Så regnede med at det virkede fint.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#632 NightHawk 14 år siden

# 631 -

Det var nu heller ikke for at gøre en stor sag ud af det eller noget...Synes blot det var nemmest, hvis vi holdt os til den samme rating. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#633 Collateral 14 år siden

#632: Sådan skal det heller ikke være, skal gerne prøve at tænke over det i denne tråd :D
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#634 filmz-Martychris 14 år siden


[url=

&

[url=

&

[url=

ENJOY... I did!!!
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#635 NightHawk 14 år siden

# 634 -

Er reglerne totalt umulige at forstå ? Lord Beef Jerky forklarede dem endda til dig oppe i # 625.

Du hører det forrige nummer igennem, i det her tilfælde Tiany's i # 630, skriver lidt om det og gir en karakter 1-10. Og så lægger du selv et nyt nummer op. Mere enkelt bliver det ikke.

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#636 tiany 14 år siden

#634 Hvis du gerne bare vil introducere folk for musik du godt kan lide eller lytter til for tiden - er der en tråd der hedder "Hvad hører du lige nu?"
Valar morghulis
Gravatar

#637 NightHawk 14 år siden

# 630 -

Er selv vild med Little Boots. Synes sgu hun laver noget ret fedt popmusik, med bl.a. ”Meddle”, ”New In Town” og så ”Remedy” som mine favoritter. Enkle men meget catchy melodier og omkvæd tilsat et par cool beats. Sjovt at høre hendes cover af ”Ready For the Fun” her i en live version. ”Remedy” vil jeg gi’ 8/10. :)

# 634 -

Da der jo åbenbart er frit slag her, så vælger jeg Jeff Buckley og "Grace" som er et super fedt nummer. 8/10. :)


Nu til et bonus track fra verdens smukkeste søstre. Det burde efter min mening ha' været med på "SaintHood", men blev desværre valgt fra. Af ukendte årsager kan det heller ikke downloades via ITunes, (jeg har dog fået fat i det på anden vis), så det her er lidt af en eksklusiv oplevelse. Og...jep, jeg elsker sgu den her sang :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#638 filmz-jonasgr 14 år siden

#637 Et ganske fint nummer, dog ikke blandt deres bedste. Det er dog dejligt melankolsk og måske også et anelse for meget. Jeg savner den sidste nerve i nummeret, som gør det til noget specielt. Men ellers et nummer af høj standard. 7/10.

Jeg går lidt tilbage i tiden, helt præcist til 80erne. Med dette dejlige nummer fra en britisk gruppe som ikke eksisterer længere. Men hvor en af hovedmændene er gået solo:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#639 NightHawk 14 år siden

# 638 -

Altid fedt at høre The Smiths og "There's a Light that Never Goes Out" er helt afgjort et dejligt og afslappende nummer med en rigtig god melodi og tekst. 8/10. :)

Hvad synes du om det nye Morrissey har lavet ?

Så snupper vi et nummer fra en rødhåret skønhed med en herlig retro stil. Skal ind og se hende 3. marts i Vega og er ret spændt på hvordan hun lyder live. :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#640 filmz-Martychris 14 år siden

#639

Det var ikke videre spændene. Lyder som noget man har hørt før. 4/10 syntes det var kedeligt...
Er mere til Massive Attack, Portishead eller Band Ane. Men en meget atraktiv kvinde ellers...

[url=
"You can call me Dennis!"

Skriv ny kommentar: