Gravatar

#121 NightHawk 16 år siden

# 120 -

Uhh yeah, lækkert tilbagelænet nummer fra Kravitz, som lige får et ekstra løft 2.38 da strygerarrangementet og trommerne sætter ind. 7/10.

Nu skal vi til Danmark og høre en superfed sang fra et af de bedste band herhjemme for tiden :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#122 Åkepool 16 år siden

#121 - Et rigtig godt nummer, Veto bliver bedre og bedre og det her, er i mine øjne det bedste de hidtil har lavet.

8/10

Her et nummer fra et af de danske bands jeg synes lige er den tak bedre:

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#123 tiany 16 år siden

#122 Jeg er også mere til Spleen United end til Veto, men der er vi jo alle så forskellige. Fedt nummer, måske bliver den en smule ens i længden, da det jo næsten kun er forsangerens stemme der ændre sangen undervejs(hvis du forstår?!). Men også en fed video, med lyseffekterne 8/10


Jeg springer lige tilbage til tøserne, for jeg kom til at falde over hende her på Youtube og min første indskydelse var: Det må være lige noget for fætter guf
Men det kan jo være jeg tager fejl :) - [url=
Valar morghulis
Gravatar

#124 NightHawk 16 år siden

# 123 -

Min computer har været nede det meste af dagen pga. et fucking virus angreb i den helt store stil, så jeg har været i pænt dårligt humør lige indtil, at jeg igen fik det til at fungere for lidt siden og derefter hørte den her vidundelig funky sang sunget af en skøn skøn tøs, der i sanhed er en funklende Gem hvad angår både sangstemme og udseende. 9/10 :)

Hende skal jeg ha' hørt noget mere med. :)

Nu skal i høre endnu et fantastisk nummer, der kommer straight from the horse's mouth ;)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#125 Bobby Singer 16 år siden

#123 Det var vel okay, men det virker bare en lille smule kedeligt og så synes jeg at det lyder som så meget "andet" der kommer for tiden. 4/10

Nå den her tråd trænger til en saltvands indsprøjtning (imho), ikke mere blød tøse pop til mig tak. ;-)

Her kommer et rigtig ROCK nummer:
Idjit
Gravatar

#126 NightHawk 16 år siden

# 125 -

Tak fordi du sprang mig over. Med mindre du altså syntes, at Band of Horses er tøsepop. ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#127 tiany 16 år siden

Fy Band of Horses må ikke ignoreres! Jeg kan godt lide dem, har fået et helt særlig forhold til især "The Funeral", men det her nummer er også fedt nok 8/10

Så nåede vi til Guns'n'Roses og nu bliver jeg så slagtet i den næste indlæg eller sådan noget, men jeg synes altså de er overvurderet. Folk er stadig i ekstase over Chinese Democracy, som har hvad? været 15 år undervejs?!
Guns'n'Roses har lavet meget få numre som jeg synes er gode og til dit held er "Welcome to the jungle" et af dem, så den kommer lige op på 7/10

Videre:
[url= Raconteurs[/url]
Valar morghulis
Gravatar

#128 Bobby Singer 16 år siden

#126 Det må du altså lige undskylde, jeg ved ikke lige hvad der er sket, jeg har sikkert været træt eller sådan noget.

It won't happen again. :-)
Idjit
Gravatar

#129 NightHawk 16 år siden

# 127 -

Det er når man hører sån en bundsolid ørehænger her fra White, at jeg undrer mig over, hvordan hulen han så modsat ku' kreere så ujævnt et nummer som "Another Way To Die". Jeg vil skyde på, at det har været kompromiernes kamp, der har ødelagt det for ham i sidste ende. "Steady as She Goes" er til gengæld et fedt fedt nummer, så den får 8/10.


# 128 -

Helt i orden. :)


Ok, nu skal vi en tur over og besøge svensken. Jeg har først for nylig stiftet bekendtskab med bandet, så om det er deres bedste nummer, kan jeg ikke udtale mig om endnu. Det her lyder nu ret cool :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#130 Åkepool 16 år siden

Lyder som en lightudgave af en kloning mellem The Smiths og The Cure og så lige med en kvindelig forsanger, der desværre ikke sagde mig så meget.
6/10

Men så lad os tage en af originalerne, med en af deres, i mine øjne bedste sange:


So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: