Gravatar

#651 NightHawk 14 år siden

# 650 -

Jeg elsker "Glee" og den sang blir man sgu bare i rigtig godt humør af. 8/10. :)

Så får jeg lyst til at lægge mit yndlingsnummer fra serien op. Det er så genialt lavet og lå flad af grin, da de overrasker resten af skolen med det. Jane Lynch's ansigtsudtryk er guld værd. :D





"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#652 Collateral 14 år siden

#651: Jeg er mere til Journeys egen udgave, men det er bestemt ikke slemt. 3 1/2/6. Starten er altså lige en tand for generende.

Yellowcard - Dear Bobbie:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#653 NightHawk 14 år siden

# 652 -

Jeg er slet ikke med på, hvad du mener ? "Push It" er da et gammelt Salt'N Pepa nummer. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#654 Collateral 14 år siden

#653: Jeg har overset dig. Jeg er kommet til at skrive om Glee. Bare se bort fra mit indlæg.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#655 Rubenz 14 år siden

#652
Dejlig afslappende sang, men virkelig god til at få en stemning igennem.
7/10.
Flobots - Handlebars
[url=
Gravatar

#656 NightHawk 14 år siden

# 654 -

Ok, helt i orden. Ku' heller ikke rigtig få det til at gi' mening. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#657 Collateral 14 år siden

#656: Nu har jeg så forkludret det lidt fordi Rubenz har skrevet til min sang. Jeg beklager :/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#658 NightHawk 14 år siden

# 657 -

Det er ok. Vi fortsætter bare tråden fra Rubenz indlæg. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#659 filmz-Narniabæver 14 år siden

#656

Musikvideoen var bedre.

3/10

Så er der Speedcore på omkring 10 minutter!

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#660 NightHawk 14 år siden

# 659 -

Om jeg begriber hvordan, du kan holde ud at høre på det dér. Og så i hele 10 min.! Det var som at blive udsat for et trykluftsbor direkte på trommehinden. Mine ører bløder lige nu. 0/10.

Puh...oven på sådan en omgang, så får jeg lyst til at høre noget med The Boss. Her en af de bedste og smukkeste sange, (om 9/11), fra "The Rising" albummet :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: