Gravatar

#661 Collateral 14 år siden

#660: Springsteen er en af de store herre, som jeg desværre kender alt for lidt til. Dette nummer giver da bestemt smag på lidt mere fra den herre.
6/6!

Nu vi taler 9/11 numre, så syntes jeg at Velvet Revolvers "Messages" er fantastisk:

Videoen er plat sammensat, og ser bestemt heller ikke officiel ud, men hvad fanden.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#662 filmz-Narniabæver 14 år siden

#660

Overvurderet.
7/10

Barking at the Moon fra Disney's Bolt.

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#663 NightHawk 14 år siden

# 661 -

Jeg har deres debut album "Contraband" stående i samlingen og det er super fedt. Mangler dog stadig "Levitate", men det står på wish listen. Slash og Scott Weiland, (er vild med Stone Temple Pilots), sammen er jo ren magi i mine ører og "Messages" er en rigtig god rock-ballade. 8/10. :)

Nu snupper vi et nummer med dejlige Natasha Khan også bedre kendt som Bat For Lashes. Der er lidt Donnie Darko stemning over den her video, som er ret sjovt lavet. Enjoy :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#664 Lord Beef Jerky 14 år siden

#663 Jeg synes Bat for Lashes har været oppe en del gange, og jeg har givet det relativt få chancer, men nummeret her er helt ok med mig. Jeg kan dog stadig ikke helt hoppe med på hypen, men jeg fik da lyst til at give det en chance til. 6/10

Snart med nyt album!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#665 tiany 14 år siden

#664
Hmm... min første tanke: "hey det er lidt White Stripes over bandet" - min anden tanke: "Meget britisk stil, uden dog at blive for meget" - tredje tanke: "Det er egentlig rimelig godt, men gad vide om man køre lidt død i den i længden eller den vokser jo flere gange man høre den?"
Karakteren bliver 7/10



Nummeret vare kun frem til 3:33
Valar morghulis
Gravatar

#666 NightHawk 14 år siden

# 665 -

Et rigtig fedt nummer. Starter stille og roligt og forvandler sig så til et lettere storladent pop/rock nummer, men på den fede måde, 8/10. :)

Nu til et engelsk band som jeg er begyndt at høre rigtig meget på det sidste. Vi er ovre i den lidt skæve elektroniske New Wave genre uden, at det dog bliver alt for eksperimenterende i sin lyd. Sangen er hentet fra deres andet album. Here goes :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#667 filmz-jonasgr 14 år siden

#666 Ladytron er et rigtig fedt band, som formår at blande det elektroniske med pop men alligevel på en lettere eksperimenterende måde. 8/10

Der er lige kommet et nyt nummer fra She & Him, som jeg egentlig synes er ganske catchy. Og så kan jeg godt lide Zooeys stemme :):
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#668 NightHawk 14 år siden

# 667 -

Vidundelig dejligt nummer, som blir bedre og bedre for hver gang jeg hører det. Der er sån en herlig nostalgiskt stemning over det hele og Zooey Dechanels lidt skæve stemme gir lige sangen et ekstra pift, 9/10. :)

Ja, jeg ved godt det er temmelig uopfindsomt, men mit yndlingsband har netop lavet en helt ny video til en af de bedste sange på det nye album "Sainthood". Videoen er meget enkelt men utrolig smukt og temmelig sjovt lavet, især mht. søstrenes reference/hyldest til et af deres gamle labels kaldet "Naked In a Snowsuit". Tjek sangen ud i HD her. :)


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#669 tiany 14 år siden

#668 Jeg burde jo ikke bedømme den her, da jeg jo er ligeså meget under indflydelse af Tegan & Sara som du er - de kan jo stort set ikke gøre noget forkert ;)

Men jeg tager den alligevel - super sang og ja en af de bedste på Sainthood. Jeg kan høre den på repeat og den forbliver bare god, men sådan er jeg jo.
Total komisk video, hvor jeg synes der går lidt Around the world (Daft Punk) i dansetrinene. Men tøjet aka striktrøjerne er sgu lidt underligt.
9/10


Har personligt aldrig været vild med Pearl Jam, dette skyldes nok at jeg er født et par år for sent, men jeg kan sætte pris på et godt stykke musik og Eddie Vedder's soundtrack til filmen Into The Wild er vanvittig godt og afspejler filmens følelse eminent:
Valar morghulis
Gravatar

#670 NightHawk 14 år siden

# 669 -

Tegan & Sara, was born perfect. :)

Ja, tøjet er lidt spøjst, men passer rigtig godt ind i det her eskimo/skraldemands tema de har lavet. Som sædvanlig en musikvideo hvor der ligger megen symbolik og metaforer i. På den måde er de også ret kreative. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: