Gravatar

#131 chronaden 16 år siden

#100
Holdbart nummer jeg faktisk kun har hørt 2 gange før (så vidt jeg da kan huske :P) - men med maynard går man aldrig helt gal! 7/10


Og nu til en gammel klassiker :D

Elsker sangen ligeså meget som videoen

[url=
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#132 NightHawk 16 år siden

# 131 -

Prøv nu at overholde reglerne og anmeld den forrige sang i stedet for at gå så langt tilbage som #100 ?

Det blir jo det rene wild west show, hvis vi hopper rundt på må og få og gir karaktere som vi har lyst til. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#133 chronaden 16 år siden

#132

Ved sq ikke lige hvad der skete der :D

Har åbenbart ikke vænnet mig til det nye layout, troede automatisk den hoppede til sidste post i en tråd, så det var ik med vanilje jeg tog nr 100, troede det var den nyeste.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#134 NightHawk 16 år siden

# 130 -

Det er nu ikke mit favorit nummer med The Smiths, men det er stadig af høj kvalitet og Morriseys vokal er jo som altid en fornøjelse at høre på. Synes melodien mangler lidt retning og derfor ryger sangen ikke helt i top. 8/10.

# 131/133 -

Alt er tilgivet og vi kører nu derud af igen på fuld skrue. :) Jeg havde aldrig hørt det her nummer før, så det var lidt af positiv overraskelse. Dejlig funky og jazzet track med et sprudlende rapflow ind over. Og så gør det jo heller ikke noget, at videoen er ret morsom. Jeg har sgu fået respekt for folk i maskotdragter. 8/10.

Fra dyt i bamsen skal vi videre til dyt i hornet. Sveriges mest cool lady trykker sømmet helt i bund :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#135 tiany 16 år siden

#134 Jeg elsker elsker elsker det nummer og så er det ikke engang løgn :) Kan huske at jeg hørte den på repeat da den udkom. Hvor mange alternative slutninger er der egentlig til videoen? 4-5 stykker?
9/10 (jeg giver kun 10 i ekstreme tilfælde ;) )

Et "nyere" nummer fra en af de super gode singer/songwriter:
Valar morghulis
Gravatar

#136 Chili bom bom 16 år siden

#135 Jeg kan godt lide Tracy Chapman - så 8/10 herfra :)

Og nu skifter vi lige helt stil igen, med disse rock'n'rollere fra Australien.
- Og så har de da også lige hevet Lemmy fra Möterhead med i video'en ;)

:
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#137 chronaden 16 år siden

#135

Heh, de første par måneder dengang jeg hørte hende troede jeg hun var en mand :P

Herlig sang, men hendes forsøg på at "danse" i den video, er mildest talt, kikset :)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#138 tiany 16 år siden

#137 Hvad snakker du om, det er da total fed "dans" ;)
Valar morghulis
Gravatar

#139 inflector 16 år siden

#136 herligt rocknummer. De trykker den godt af 8/10

Her er et af tidernes bedste bands med et nummer fra et verdens bedste albums....og det er desværre ikke til diskussion.

selfimprovement is masturbation
Gravatar

#140 dyg 16 år siden

#139 - Enig, et ubetinget fuldstændig fantastisk nummer fra et fantastisk band. 9/10 (der skal vel være plads til ultimativ perfektion)

Her er lidt fra et band jeg er begyndt at lytte mere og mere til:
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: