Gravatar

#691 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg synes hun lyder meget som Anastasia. Det er ikke lige sådan noget jeg er så vild med, men hun lyder da meget internationalt og det skal hun nok få succes på. 5/10

Videre til noget jeg synes er meget behageligt at lytte til. Jeg finder det dejligt afslappende.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#692 Lord Beef Jerky 14 år siden

#691 Pludselig undrer jeg mig meget over, hvad det egentlig var, at jeg havde imod Fever Ray. Måske er jeg bare blevet lidt mere åben for denne slags musik på det sidste, for jeg synes sgu det er fedt. Jeg elsker den måde vokalen er blevet lagt i mixet, og stemningen er dyster men samtidig opløftende. 8/10.

Jeg prøver lige med det vel nok lettest tilgængelige musik, jeg endnu har prøvet med her (og så er musikvideoen intet mindre end fantastisk!): http://www.clevver.com/music/video/28893/the-flami...
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#693 NightHawk 14 år siden

# 692 -

Har altid syntes at musikvideoen var ret fedt lavet, men sangen er jeg sgu ikke helt oppe og ringe over. For mit vedkommende et af de mere jævne "Flaming Lips" numre. Ganske hyggeligt men også en anelse småkedeligt i længden. 6/10. :)

Nu tager vi et smut til New York og hører førstesinglen fra Ezra Koenig og co's nyeste album. Mht. slutningen på sangen har jeg ikke andet at sige end..."I've got a fever, and the only prescription is..." :D

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#694 Collateral 14 år siden

#693: Meget catchy og livligt. Kendte dem ikke, men tror jeg vil lytte til nogle flere af deres numre. Fed video i øvrigt! 5/6

Er helt pjattet med dette 4 non blondes nummer:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#695 filmz-Narniabæver2010 14 år siden

#694

Fra de gode gamle 90'ere. 4/6

Så er det musik fra Little Big Adventure 2 spillet.

Gravatar

#696 NightHawk 14 år siden

# 694 -

Ja, du bør helt klart tjekke Vampire Weekend ud. Både debut albummet og opfølgeren "Contra" kan varmt anbefales. :)

Oh, det 4 Non Blonde nummer vækker sgu gode minder og Linda Perry's vokal er jo mega cool. Det ville ha' været en klar 10/10 herfra. :)

# 695 -

Det var nu ikke helt tosset det her. Sån lidt afstressende meditativ musik. 6/10. :)

------

Nu skal vi igen tilbage til 90'erne, hvor Gwen og co. invitere på garage-rock og spaghetti med kødsovs oldschool style. Enjoy :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#697 Collateral 14 år siden

#696: Sad netop og hørte "Tragic Kingdom" med No Doubt. Det er et rigtig fedt band! 6/6!

Og nu, en af de få sang der har fået gigantisk popularitet, uden at have noget egentligt omkvæd!:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#698 dyg 14 år siden

Jeg må lige indskyde en kommentar til No Doubt. Desværre er de blevet ringere med årene. Hvilket også betyder, at jeg stadigvæk er mest vild med deres tre første skiver (No Doubt, Beacon Street Collection og Tragic Kingdom). Deres ska-pop-punk-agtige stil var sgu for fed, men den forsvandt desværre længere og længere væk :-(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#699 NightHawk 14 år siden

# 698 -

Den vurdering er jeg helt enig i. Deres storhedstid var klart på de første tre albums.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#700 Collateral 14 år siden

#698: "Tragic Kingdom" er også det eneste af deres albums jeg indtil videre ejer. Har et par af deres nyere numre, men er enig at de blev mere og mere poppede, og mindre og mindre rockede. Det er virkelig en skam.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: