Gravatar

#681 NightHawk 14 år siden

# 680 -

Et glimende danse-nummer med masser af tempo og effektive beats og så gør Aguileras stemme, (som jeg er helt enig med dig i er klasser bedre end hendes kolleger i samme genre), bestemt en stor forskel i at løfte den ordinære melodi op i niveau. 6/10. :)

Og så til en lille surprise. :)

Hey T+S fans

This summer we’ll be heading out on tour with Paramore and two yet to be named bands on the Honda Civic Tour (we’re hoping the other two bands are Phil Collins and AC/DC). We know a lot of you are big fans of Paramore already, but if you are not, please go check them out. I’ve had the pleasure of listening to their music for years and seeing them open for NO DOUBT! last summer. Not only are they wonderful songwriters and incredible performers they are also the nicest people you’ll ever meet. We’re proud and beyond excited to share the summer, the stage and 2 months of our lives with them. We hope to see you there!!! Go check em out www.paramore.net to learn more about this wonderful band!


Ud over at jeg blev temmelig positivt overrasket over at læse ovenstående tekst på Tegan & Sara’s hjemmeside, så synes jeg også det er ret sjovt, at lige netop disse to bands nu har fundet sammen, (til en mini-tourne, marts/april, i USA), efter du introducerede mig for Paramore her i tråden for et stykke tid siden, et band som jeg efterfølgende er blevet ret vild med. Og ud fra Saras kommentarer om Hayley i deres mini-serie “Reflections”, så er det et samarbejde/venskab der tegner meget lovende. :)

Fik lyst til at høre noget Paramore igen, men har denne gang valgt et af de mere afdæmpede numre, som jeg synes er utrolig smukt. Enjoy :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#682 tiany 14 år siden

#681 Læste det for et stykke tid siden - det er en fed kombi, men desværre er det kun i USA de tager på turne sammen.
Valar morghulis
Gravatar

#683 NightHawk 14 år siden

# 682 -

Ja, det er så ret øv! Men håber på at der dukker noget op fra koncerterne på youtube senere.

Har du fået set Tegan & Sara's "Reflection" serie fra deres tourne i europa? Der er et ret sjovt indslag, hvor de er inde på strøget og oppe i pariserhjulet på Axel torv. :)

Læste også noget om, at der kommer et remix album kun med "Alligator" i 17 forskellige udgaver. Hehe, det lyder ret vildt. ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#684 filmz-Narniabæver2010 14 år siden

#681 Paramore er overvurderet, men anderledes. 7/10

Så er det både Jean Michel Jarre og Hank Marvin på samme scene.

Gravatar

#685 NightHawk 14 år siden

# 684 -

I forhold til hvad er Paramore overvurderet?

Hvad bruger du som sammenligningsgrundlag?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#686 Lord Beef Jerky 14 år siden

#685 Alt andet musik =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#687 NightHawk 14 år siden

# 686 -

Aha, ja jeg ville nu ha' gættet på Albansk Polka eller noget andet miserabelt bras fra østeuropa, som vi jo alle sammen ved er FREMRAGENDE musik! :D

Hey, foresten så er både Hank Marvin og Jean Michel-Jarre overvurderet! Ja jeg ved ikke hvorfor, men det er de bare. :P
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#688 Lord Beef Jerky 14 år siden

#687 Haha touché!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#689 NightHawk 14 år siden

# 684 -

Nå, men hvis vi skal være lidt seriøse igen, så har jeg sån set ikke noget imod de to legender der jo har lavet noget ganske udemærket musik i deres respektive genrer. Synes dog ikke lige det her nummer kommer helt ud over rampen, men de ser da ud til at more sig gevaldigt. 5/10. :)

Nu skal vi en tur til Australien og høre en sang med en vidunderlig skøn singer-song-writer, som jeg opdagede ved et rent tilfælde på youtube. Købte herefter begge hendes to albums og de var alle pengene værd. Sangen her, (med en lille intro), er hentet fra albummet "On a Clear Night". Enjoy :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#690 tiany 14 år siden

#689 Det er lige min type musik :)
Jeg har ved tidligere lejligheder støt på Missy Higgings, men ejer ikke noget af hendes musik, men jeg kan rigtig godt lide det og det her nummer gør mig da bare i et forrygende humør 8½/10

Her finder vi en østriger der bor i Berlin, men det er tydeligt at hun har tilbragt en del tid i USA - forfriskende med musik der kommer syd fra grænsen, men som lyder som ren amerikansk rock:
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: