Gravatar

#711 dyg 14 år siden

#708 - Men det kunne lige så godt have været mig..
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#712 Lord Beef Jerky 14 år siden

#711 Der er sateme også lang vej fra No Doubt til Animal Collective... eller Guns N Roses til Animal Collective for den sags skyld. Alligevel ser jeg nu kvaliteter i dem alle... selvom No Doubt no doubt er det svage kort af de tre.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#713 filmz-Narniabæver2010 14 år siden

Guns n Roses er ikke noget jeg hører hverdag, men de rykker. 8/10

Så er det en ny polka version af tyske Scooter.

Gravatar

#714 Batsy 14 år siden

hehe det lyder sku sjovt på den gode måde 7/10



En klassiker fra AC/DC :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#715 filmz-jonasgr 14 år siden

Animal Collective er superfede. Noah Lennox (forsangeren) er et af de største musikalske talenter i disse år. Hans eget projekt Panda Bear er også meget fedt, dog ikke ligeså godt som Animal Collective. Deres sidste album er især rigtig godt. Merriweather Post Pavilion som det hedder.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#716 filmz-jonasgr 14 år siden

#714 En god sang fra deres bedste album 9/10

Videre til et par canadier som snart er aktuelle med et nyt album (sidst i juni):

Minsandten også en live optagelse:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#717 Collateral 14 år siden

#701: Tror jeg har hørt nogle numre derfra, på en greatest hits ting, men vil gerne hører begge plader i fuld længde en dag.

#716: Har nu altid syntes at "Highway to Hell" er deres bedste, måske fordi det var det første jeg hørte, og så fordi det er et af de få albums hvor samtlige numre holder 100%.

Jeg var ikke så vild med at vokalen var så fjern. Det var lidt som om den var begravet i en eller anden rumklang, der gør den fjern. Bortset fra det indeholder sangen gode elementer, men bliver over-all noget rod for mig. 2/6

Nu, musik fra "The Dark Crystal":


"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#718 Batsy 14 år siden

717# Et rørende nummer 8/10 :) er det en film vi snakker om eller sådan noget for har sku aldrig hørt om den :-)





Dropkick Murpheys sang, kendt fra the Deprated :-), herlige sange de laver :-)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#719 Collateral 14 år siden

Dobbelt-post.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#720 Lord Beef Jerky 14 år siden

#718 Ja, og den er da blevet snakket om ivrigt herinde. Fremragende film!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: