#726 - er ikke så meget til The Hives...selvom de da har en ok energi. 5/10
Nu poster jeg lige noget, som jeg ikke regner med nogen kan lide...men bare for at se hvor lavt, den får :)
og fordi sangtitlen er monstrøs lang.
[url= Chariot - Someday, In The Event That Mankind Actually Figures Out What It Is That This World Revolves Around, Thousands Of People Are Going To Be Shocked And Perplexed To Find Out That It Was Not Them. Sometimes This Includes Me[/url]
#721 Collateral 14 år siden
#722 filmz-jonasgr 14 år siden
Nå jeg prøver med endnu nogle canadiere (det er ikke en hemmelighed, at jeg er meget begejstret for canadisk musik :))
'Cause I'm evil"
#723 tiany 14 år siden
Jeg er til gengæld begejstret for ham her og er spændt på når der bliver udgivet noget med hans nye band Atoms for Peace:
#724 Batsy 14 år siden
Der ingen sanger men fed musik!
#725 Chili bom bom 14 år siden
Nu til noget komplet andet. Der er ikke super meget sang i den, men jeg synes at videoen er grov fed! :
Den varer knap 10 kreative minutter :)
#726 Batsy 14 år siden
Den her sang for mig altid på dupperne (-:
#727 Skeloboy 14 år siden
Nu poster jeg lige noget, som jeg ikke regner med nogen kan lide...men bare for at se hvor lavt, den får :)
og fordi sangtitlen er monstrøs lang.
[url= Chariot - Someday, In The Event That Mankind Actually Figures Out What It Is That This World Revolves Around, Thousands Of People Are Going To Be Shocked And Perplexed To Find Out That It Was Not Them. Sometimes This Includes Me[/url]
#728 Batsy 14 år siden
Syndes det er et godt score og steve Jablonskyes bedste, :-)
#729 Chili bom bom 14 år siden
#730 Batsy 14 år siden