Gravatar

#141 Benway 16 år siden

#140 Ah mit absolutte yndlingsband. Det kan jeg jo ikke modstå. :) 9/10

Fedt du er begyndt at høre dem. De havde en fantastisk spændevidde. Lige fra avantgarderock, til hjerteskærende sange og i dette tilfælde et mere direkte klassisk rocknummer:

"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#142 dyg 16 år siden

#141 - Jeg er virkeligt forbløffet over hvor stor forskel der er på deres numre. Meget tydeligt at høre, at de har inspireret læssevis af store kunstnere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#143 Åkepool 16 år siden

#139 - Men havde det været til diskussion, så havde jeg sagt, at det var et groft overvurderet band ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#144 tiany 16 år siden

#141 Det nummer minder mig totalt om et eller andet, men jeg kan desværre ikke huske hvad, der er bare en eller anden form for genkendelse i det. Men det får mig ikke op og ringe, det er nok ikke lige min stil 5/10 (undskyld)
Man skulle virkelig ikke tro det var det samme band som i #140


Plejer altid at vælge noget jeg synes der er godt, men ikke denne gang. Mit hjerte græder når jeg hører denne første single fra Chris Cornells nye album, jeg har ellers altid godt kunne lide ham, lige fra Soundgarden til Audioslave og til hans solo karriere - men det her holder altså ikke. Kan kun håbe på at hele albummet ikke er sådan, men det er nok en smule naivt.
Et klart bevis på at Timbaland bør holde sig væk fra nogle kunstnere
[url= Cornell - Scream[/url]
Valar morghulis
Gravatar

#145 Benway 16 år siden

#144 Det er sødt af dig, men du behøver altså ikke undskylde. :)

Du kender sikkert nummeret fra en af de utallige coverversioner, der er lavet af det samt de fleste andre VU-numre.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#146 NightHawk 16 år siden

# 144 -

Uha ja, her må jeg sgu erklære mig helt enig i din kritik. Timbaland og Cornell er absolut ikke et mix der fænger. Sangen triller lidt frem og tilbage i sit eget rutineprægede beat af bas og funky tromme og løftes derfor aldrig op på et niveau, hvor det blir bare en lille smule interessant. Cornell forsøger at gi' det hele lidt dybde, men blir svigtet af en producer, der tydeligvis er på retur med sine kreative imput. 4/10.

Nu til et fedt fedt nummer som jeg havde glemt alt om, indtil jeg tilfældigt faldt over det forleden. Prøv at se om i kan gætte hvem den smækre goth er 0.42 inde. Ikke et look hun plejer at ha'. 2.38 inde i sangen ligner hun dog sig selv igen :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#147 tiany 16 år siden

#146 Sejt teletubies på syrer og SMG
Valar morghulis
Gravatar

#148 NightHawk 16 år siden

# 147 -

Hehe, jep og nogle pænt skumle af slagsen. Deres ansigter minder mig lidt om kaninmasken i "Donnie Darko". Heldigvis er Sarah i stand til at overstråle de små farvetrolle's creepy hoppen rundt i det nærmest "Wulfmorgenthaler" agtige univers. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#149 inflector 16 år siden

#146 Videoen er sådan set meget fed, men bryder mig ikke rigtigt om sangen, den fanger mig ikke. Så det kan ikke blive til meget mere end 3/10 i min bog.

Jeg prøver med et stille covernummer
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#150 NightHawk 16 år siden

# 149 -

Her er jo ikke så meget andet at sige, end at det er perfekt. En uomtvistelig klassisk sang, hvor Buckleys vokal går lige i hjertet. 10/10.

Nu skal vi et smut over i en hel anden boldgade. Rock, funk og rap i et cool mix. Rygterne siger forøvrigt, at dette er Birthe Røhn Hornbecks theme song, når hun går på talerstolen i folketinget :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: