Gravatar

#841 Batsy 14 år siden

840#, ikke min stil musik for stille og kedeligt 1/6
Her er et godt bud på en ny udgave terminator scoren selvom (:

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#842 Lord Beef Jerky 14 år siden

#841 Oh my dear lord... ord kan ikke beskrive the horror! 1/100!

Nu vil jeg også prøve med lidt metal...
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#843 Skeloboy 14 år siden

Oooh no...den nyeste DEP er simpelthen en skuffelse...:(
Gravatar

#844 Batsy 14 år siden

842# Tror ikke du kan lide min musik smag :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#845 Lord Beef Jerky 14 år siden

#843 Jeg er dybt uenig... klart deres bedste siden Irony Is A Dead Scene. Der er øjeblikke hvor det vækker minder om Faith No More, tidspunkter hvor de er ligeså tekniske som på Calculating Infinity og så går de nye veje med forsøg på at skabe en sammenhæng imellem radiovenlig rock og deres sædvanlige mathcore samt naturligvis forsøg med nye instrumenter.... og det hele med en rød tråd.

#844 What? Er det ikke første gang jeg har sagt noget dårligt om det musik du har smidt herop? Normalt har jeg da givet dine sange omkring de 7/10?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#846 Batsy 14 år siden

845# Det siger vi ikke til nogen, bare endu en af mine batman fails, i getting old for this shit :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#847 BN 14 år siden

Ups! Overså linket. hehe
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#848 Lord Beef Jerky 14 år siden

Der er stadig et nummer i #842 up for grabs.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#849 BN 14 år siden

#842:

Ikke min genre. Og ikke nok med det: Min første tanke efter at have hørt de første 2-3 minutter var: Sikke noget l... Aggressivt støj, hvor alting lyder som en motorsav og en bilmotor, der larmer i kor.

1/10

Den slags musik får mig til at længes efter at høre smuk og enkel tresser-musik som den her:

[url= Elena - Indios Tabajaras[/url]
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#850 Lord Beef Jerky 14 år siden

#849 Hold da op, og jeg havde valgt et af de mest stille numre på albummet =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: