#843 Jeg er dybt uenig... klart deres bedste siden Irony Is A Dead Scene. Der er øjeblikke hvor det vækker minder om Faith No More, tidspunkter hvor de er ligeså tekniske som på Calculating Infinity og så går de nye veje med forsøg på at skabe en sammenhæng imellem radiovenlig rock og deres sædvanlige mathcore samt naturligvis forsøg med nye instrumenter.... og det hele med en rød tråd.
#844 What? Er det ikke første gang jeg har sagt noget dårligt om det musik du har smidt herop? Normalt har jeg da givet dine sange omkring de 7/10?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Ikke min genre. Og ikke nok med det: Min første tanke efter at have hørt de første 2-3 minutter var: Sikke noget l... Aggressivt støj, hvor alting lyder som en motorsav og en bilmotor, der larmer i kor.
1/10
Den slags musik får mig til at længes efter at høre smuk og enkel tresser-musik som den her:
#841 Batsy 14 år siden
Her er et godt bud på en ny udgave terminator scoren selvom (:
#842 Lord Beef Jerky 14 år siden
Nu vil jeg også prøve med lidt metal...
#843 Skeloboy 14 år siden
#844 Batsy 14 år siden
#845 Lord Beef Jerky 14 år siden
#844 What? Er det ikke første gang jeg har sagt noget dårligt om det musik du har smidt herop? Normalt har jeg da givet dine sange omkring de 7/10?
#846 Batsy 14 år siden
#847 BN 14 år siden
#848 Lord Beef Jerky 14 år siden
#849 BN 14 år siden
Ikke min genre. Og ikke nok med det: Min første tanke efter at have hørt de første 2-3 minutter var: Sikke noget l... Aggressivt støj, hvor alting lyder som en motorsav og en bilmotor, der larmer i kor.
1/10
Den slags musik får mig til at længes efter at høre smuk og enkel tresser-musik som den her:
[url= Elena - Indios Tabajaras[/url]
#850 Lord Beef Jerky 14 år siden