853# Syndes det var et kedeligt nummer, det var for ensformet idet IMO, men så til en nogen af de unge metal bands som jeg syndes er gode (: vis du kan lide halo spillene ville du kunne lide det her :-)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#854 - hehe, endnu en musikgenre, jeg ikke kan udstå. Det er noget med måden, der bliver sunget på...hvis det skal være den genre, så er Deftones og de tre første Korn-albums klart at foretrække...2/10
Nu til noget dooooom...en af mine absolutte favoritgenre, hvis ikke min favorit...har tænkt længe over hvilken nummer, jeg skulle vælge...der kommet et ny, som er i den helt ekstreme genre...
Jamen dog! Der var rent faktisk en smule vellyd undervejs, men som helhed må jeg stå af.
2/10
Her er noget af den musik, som jeg hørte, fordi mine forældre hørte det i starten af 1970'erne, og som er noget af den eneste musik fra mine forældres musiksamling jeg kan lide:
#851 BN 14 år siden
hehe ... tjah...
#852 Batsy 14 år siden
så til min genre musik, syndes de er herlige det her band
#853 Skeloboy 14 år siden
Så skal vi lige have noget norsk satanisk black metal:
#854 Batsy 14 år siden
#855 Skeloboy 14 år siden
www.skeloboy.dk/cd
#854 - hehe, endnu en musikgenre, jeg ikke kan udstå. Det er noget med måden, der bliver sunget på...hvis det skal være den genre, så er Deftones og de tre første Korn-albums klart at foretrække...2/10
Nu til noget dooooom...en af mine absolutte favoritgenre, hvis ikke min favorit...har tænkt længe over hvilken nummer, jeg skulle vælge...der kommet et ny, som er i den helt ekstreme genre...
Det bliver ikke mere depressivt og mørkt end det
#856 Batsy 14 år siden
#857 Skeloboy 14 år siden
#858 BN 14 år siden
Hmm, så skal man jo være kannibal, hvis man ER sin smag!
#859 Batsy 14 år siden
#860 BN 14 år siden
Jamen dog! Der var rent faktisk en smule vellyd undervejs, men som helhed må jeg stå af.
2/10
Her er noget af den musik, som jeg hørte, fordi mine forældre hørte det i starten af 1970'erne, og som er noget af den eneste musik fra mine forældres musiksamling jeg kan lide: