Gravatar

#161 NightHawk 15 år siden

# 160 -

Nu kan jeg godt li' pop og har ikke noget imod Beyoncé, som jeg dog synes var bedst dengang, hun var en del af Destinys Child. Denne nye single skuffer mig omtrendt ligeså meget som den nye Britney Spears single "Womanizer" og fælles for begge numre er da også, at de lyder ufatteligt ensformige og er fattig på både melodi og beats. Beyoncé kan danse nok så meget og se nok så lækker ud, men det er desværre langt fra nok til at dække over denne sangs manglende kvaliteter. 4/10. :)

Nu snupper jeg et af mine absolutte yndlings rock hits :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#162 tiany 15 år siden

#161 Ja sammenligningen med Womanizer er lige til højre benet. Men hvor jeg synes Womanizar er ufattelig belastende, så synes jeg Single Ladies fanger mig meget mere. Jeg kan jo så berolige dig med at Single Ladies kun er den ene del af singlen, hun har nemlig udsendt to på samme tid og den anden er en klassisk Beyoncé, selvom det vist er et covernummer.
Valar morghulis
Gravatar

#163 duuk74 15 år siden

#161
Det er godtnok slet ikke mig det der. Men der findes da meget musik der er værre.

Her er endnu et nummer fra en af mine deezer playlists (fra et fremragende album i øvrigt) Gode vibes på en solskins søndag :)

http://www.deezer.com/track/937843
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#164 filmz-yoshimura 15 år siden

#163 I mine ører noget af det mest uinspirerende og monotone musik - den genre er bare slet ikke mig og rører intet i mig, og "opera"-introen er bare irriterende ... eller også skinner solen bare ikke nok her, hvor jeg sidder :o) 2/10

Sad og stenede til Zulu Hitlisten i går aftes og så et klip fra følgende video - ren nostalgi og lidt til mænd med hang til smukke kvinder:

[url=
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#165 Bobby Singer 15 år siden

#164 Fantastisk nummer 9/10

[url=
Idjit
Gravatar

#166 tiany 15 år siden

#165 Gode gamle "vekselstrøm/jævnstrøm" :) De kan altid bruges, ikke lige mit yndlingsnummer men super 9/10


Tilbage i 1997 fik jeg en stor lyst til at farve mit hår postkasse rødt, efter at have set Monique Powell's hår(jeg fik det aldrig helt postkasserødt, men det var tæt på) og jeg hørte den her en million gange: [url= Ferris[/url] eller som jeg kalder dem, Bandet der var en No Doubt kopi.
Fra Ska-Punkens storhedstid.
Valar morghulis
Gravatar

#167 NightHawk 15 år siden

# 166 -

Der er godt med pang og power i både video og sang. En kulørt farveballade af positiv energi, som man ikke kan la' vær med at rocke med til. 7/10. :)

Nu til den nyeste single fra disse smækre tøser som er det tætteste, synes jeg, de har været på at ramme storformen siden Mutya dagene :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#168 duuk74 15 år siden

#167
Inden for nyere pop, synes jeg faktisk det holder ganske ok.

Her er en fantastisk stemme på et fremragende nummer. Blue note for the win.

http://www.deezer.com/track/7120
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#169 NightHawk 15 år siden

# 168 -

Uh yeah! Jeg havde det helt sikker rigtig godt efter at ha' hørt det her dejligt afslappende nummer. En lækker sprød og bred lydflade kombineret med Nina Simones fantastiske stemme, ja så blir det sgu næsten ikke meget bedre. 9/10.

Nu til nyeste single af gutterne fra Leeds, der byder på en fantastisk energi og en herlig fjollet tekst :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#170 Chili bom bom 15 år siden

#169

Super hyggeligt nr. Det kan kun gøre en i godt humør :) Og ja teksten var ret humoristisk også! 8/10.


Og nu til en helt ny video fra de søde drenge :
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster

Skriv ny kommentar: