Gravatar

#891 NightHawk 14 år siden

# 890 -

Jeg synes nu at det er ret åbenlyst at Die Antwoord er en joke, og det er lige præcis det der er problemet med dem, nemlig at deres humoristiske vinkel er alt for tydeligt fremført. Det er rimelig sjovt sån de første par gange, men hvis de ikke har mere at byde på end at lave en white trash parodi over Vanilla ice, som jo var en parodi i sig selv blot uden at vide det, ja så bliver det meget hurtigt trivielt at se og høre på.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#892 I.F.F. 14 år siden

"Vanilla ice, som jo var en parodi i sig selv blot uden at vide det, ja så bliver det meget hurtigt trivielt at se og høre på."

Så benyt omvendt ordstilling og derefter byt Vanilla ud med Cube, se hans video fra #884 og så går lyset måske op for dig.
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#893 NightHawk 14 år siden

# 892 -

Den har jeg skam set og jeg er stadigvæk ikke enig med dig. Lyset forbliver dermed slukket! ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#894 Lord Beef Jerky 14 år siden

#891 Tja, om bevidste eller ubevidste parodier er at foretrække, er vel op til den enkelte. Nogle vil måske vurdere det smagsløst at grine af en fyr som Vanilla Ice, som virkelig mener alt hvad han laver med hele hjertet, imens det er nemmere at grine af og med bands som Die Antwoord og Red Warszawa. Ligegyldig hvad synes jeg der er rigeligt med humor og referencer til, at Die Antwoord fungerer for mig. De første par gange er det skidesjovt, men det er jo også et fulkomment nyt band, så om det er er ligeså sjovt ved deres næste album, tør jeg ikke at bedømme på forhånd. Jeg giver dem i hvert fald chancen.... men you won't believe hvor mange der tror, at de mener det her dybt seriøst.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#895 Chili bom bom 14 år siden

#889

Super godt nummer. Fiona Apple laver flere fantastiske numre, kan netop også godt li temposkiftet i denne sang og hendes altid specielle måde at synge på.
At Zack Galifianakis også er med gør bare at karakteren blir højere. Han er altid underholdende. Dommen: 9/10. :)


NÅ....et af mine all time favorit bands, Slipknot, mistede desværre et medlem for et par dage siden. Paul Gray, deres bassist blev fundet død på et hotelværelse :(

Jeg vælger derfor en lille slags tribute og ligger et nummer op med bandet, fra deres seneste album. Jeg valgte med vilje ikke et alt for 'hårdt' nummer, da det ikke plejer at blive modtaget så godt herinde :)
:

"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#896 Skeloboy 14 år siden

4/10 - er ikke specielt vild med Slipknot. Men det er bestemt ærgeligt, at de har mistet deres bassist.

Har haft muligheden for at se dem to gange på Roskilde, men fik sgu aldrig lige slæbt mig derop...

Peter Steele døde også i år, højst uventet, og derfor skal vi da have et af de bedste Type O-numre:

Gravatar

#897 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg synes klart bedst om den første halvdel af nummeret, hvor det er mest melodisk og egentlig også mest dystert. Derefter bliver det dog noget halvkedelig, men indenfor den type musik vil jeg betegne det som noget af det bedre. De har melodiske dele i deres musik og lyrikken er også ganske interessant. 5/10

Nå Arcade Fire udgiver nyt album til august og har udgivet to numre, hvoraf førstesinglen er denne sag (blot tryk på playknappen, dette er nemlig ikke den dårlige radioudgave): http://www.arcadefire.com/lyrics/
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#898 Batsy 14 år siden

#897 4/10 tja det vel for roligt for min smag ellers er jeg bare fuldstændig rock præget :I



en herlig sang, de får mig altid i godt humør de fyre !
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#899 Collateral 14 år siden

#898: 4/6 fed nummer, der dog blev lidt langt i det, og vokalen kedede mig en smule.

Den fantastiske Bob Dylan:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#900 Batsy 14 år siden

899# Nope, det ikke den bedste de har lavet (-:,

Årrrh Bob Dylan 8/10 dejligt berolignde (:

my turn again again!


gude sang, fra et af det fedeste bands der findes (-:!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: