Gravatar

#171 filmz-yoshimura 15 år siden

#170 Er egentlig lidt skuffet. Jeg har ikke hørt ret meget Slipknot, men det her må vel betegnes som en ballade i forhold til det, de ellers laver. Jeg vil give den 5/10.

Nu til en dansk guitarist, hvis navn næppe ringer mange klokker hos den almindelige dansker, men han var dog ganske stor, dengang han spillede i Merzy i tidernes morgen. Lidt instrumental rock a la Steve Morse ;o)

[url= Bite[/url]
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#172 El Capitan 15 år siden

#170

Jeg ved godt det er dårlig stil at springe over i køen, men damn jeg synes det er et fedt nummer...
Og for den skal du have 8/10 og den her

#171

Mit problem er at jeg godt kan høre det er en sindsygt fed guitar, men den dårlige trommelyd generer mig helt vildt.
Han skal dog have 5/10 for sværhedsgraden alene!

NÆSTE NUMMER! Et ældre nummer, der stadig holder 100%!


Gik og hørte den på vej hjem fra arbejde idag. :-)

EDIT: Tjek lige Paz Lenchantin på bas. Hun er for lækker!
Gravatar

#173 filmz-yoshimura 15 år siden

#171 Trommelyden kan undskyldes med, at han spiller til et bånd - på cd'en lyder det lidt bedre ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#174 duuk74 15 år siden

#172
Udmærket nummer, der dog balancerer lige på grænsen til at blive kedeligt, men reddes lidt af forsangerens vokal.

Nu-metal er en genre der er meget in for tiden, og jeg har hørt en del i den stil. Derfor skal der for mig, meget til at skille sig ud.
F.eks. var jeg nede og høre dem her i TP Music i Lørdags. Det var ganske fedt, og bandet har potentiale, men det var dog ikke noget der fik mig helt op og støde.

http://www.myspace.com/diamonddrive

(nummeret "Drowning While Laughing")
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#175 NightHawk 15 år siden

# 172 -

Sangen har været oppe i tåden før, men det gør nu ikke spor at høre den igen, for det er sgu et ret fedt nummer. 7/10. :)

Er helt enig med dig ang. Paz Lenchantin. Blev dog lige nød til at finde et billede med hende, for ku' ikke helt bedømme hendes look i videoen. Hun måtte gerne kigge forbi hos mig og spille en omgang bas. ;)

http://www.dagor.konin.lm.pl/apc/galeria/paz/paz25...

Ok, nu til endnu en cool kvinde hvis detbut album udkom i september. Hendes to singler "Paris is Burning" og "Delerium" har været spillet en del, så jeg har i stedet fundet en andet og ligeså godt nummer frem fra hendes album her :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#176 NightHawk 15 år siden

# 174 -

Ahh, hvor er det rette tid dog pisse irriterende. Nåede selvfølgelig lige akkurat ikke at få den nye tekst med, inden det var for sent. Ok, en gang til for prins knud!

Du fik lige klemt dig ind imellem. :) Er ret vild med guitarriffet og trommerne, men vokalen klinger derimod kun bedst i mine ører, når forsangeren skifter til det mere afdæmpede. Godt med power i sangen men den mangler noget mere melodi. 7/10.

Ok, nu til endnu en cool kvinde hvis detbut album udkom i september. Hendes to singler "Paris is Burning" og "Delerium" har været spillet en del, så jeg har i stedet fundet en andet og ligeså godt nummer frem fra hendes album her :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#177 filmz-yoshimura 15 år siden

#176

Egentlig ikke så ringe endda, selvom det ikke just er noget, jeg kunne finde på at høre herhjemme (eller nogen andre steder), hvis jeg skulle smide en skive i afspilleren. Minder mig af en eller grund om Kim Wilde ... 6/10.

Og nu tilbage til 70'erne, eller rettere: Til nogen, der ikke har opdaget, at 70'erne for længst er forbi.

[url= Golden Gods[/url]
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#178 NightHawk 15 år siden

# 177 -

Der er helt afgjort dømt 80'er retro mht. Ladyhawkes look og musikalske stil og sammenligningen med Kim Wilde er ramt lige på kornet. Jeg synes så hun på nogle af sine andre numre, alligevel formår at trænge sin egen 2008 stil igennem og være helt sin egen trods referencerne bagud i tid. Men det kræver så, at man lige hører hele albummet igennem et par gange først. :)

The Golden Gods - Kan godt være at de visuelt ligner en omgang 70'er pimps, men musikken holder 100 %. Det er oldscholl rock & roll lige ud af landevejen, som alle kan forstå. Synes det svinger usansynligt godt. 8/10.

Nu til en klassiker fra dette fantastiske Walisiske band :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#179 Bobby Singer 15 år siden

#178 - Okay nummer. 7/10

Eva Cassidy - Fields of Gold:
Idjit
Gravatar

#180 filmz-yoshimura 15 år siden

#179 Rigtig fint nummer af Cassidy - den må ligge på 8/10.

And now to something completely different: [url= Amarth![/url]
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: