Gravatar

#881 Lord Beef Jerky 14 år siden

#880 Ganske fin pop/rock... minder mig om en blanding af Muse og Ex-Girl. Også en rigtig fin video. 7/10.

Nu til et absolut must-see på årets Roskilde Festival
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#882 MMB 14 år siden

#881

OMFG en joke.

2/10

Andet Roskilde materiale:
Gravatar

#883 I.F.F. 14 år siden

#881 jamen det er jo for sygt mand. det her topper alt rap jeg har set.

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#884 Skeloboy 14 år siden

#882 - Killswitch er ok, men jeg krummer tæer over de sange, hvor de har for meget ren vokal...det er jeg sgu rigtig træt af...

3/10 til det nummer...5-6/10 til Killswitch generelt.

Og Die Antwood er fandeme ikke fede. Men nu er rap også en genre, jeg har det svært med. NU skal vi til noget...rap...

[url= Cube anno 2008[/url]
Gravatar

#885 dyg 14 år siden

#882 - 2/10 er sgu for generøst.. 0/10 havde passet bedre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#886 MMB 14 år siden

#884

Fantastisk sang, intet der. 9/10

Nu til noget andet Roskilde aktuelt rap, som jeg er blevet helt vild med:
Gravatar

#887 Skeloboy 14 år siden

#886 - troede Tech N9Ne var fedt...men efter jeg har hørt lidt mere, så er jeg ikke helt sikker. 3/10

[url= til total favoritnummer[/url]
Gravatar

#888 I.F.F. 14 år siden


Rap og hele attituden som den ice cube video er et perfekt eksempel på hvorfor Die Antwoord er genialt og cube er FAIL.
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#889 NightHawk 14 år siden

# 887 -

Hehe, ja det er nu et meget sødt nummer, men ikke et jeg ku' holde ud at høre på alt for mange gange i træk, 6/10. :)

# 888 -

Er lodret uenig. Hvor Ice Cube rent faktisk har noget på hjerte og med sin musik gør et forsøg på at bringe hiphop/rap tilbage til dengang, hvor sangene havde et budskab og ikke gik op i bling bling og tøser i guld bikini, ja så er Die Antwoord jo ikke andet end, som jeg lige umidelbart ser det, et sølle forsøg på at genoplive det kitchede i form af en eller anden Vanilla Ice hyldest. Jeg fik mig da et godt grin af at se Die Antwoord, men musikmæssigt set er det jo den rene elendighed. Der er mere cirkusklovn end gangsta rapper over ham forsangeren.

Nu snupper jeg et af mine yndlingsnumre fra Fiona Apple's album nr. 3 "Extraordinary Machine". Er vild med de rytmebrud hun laver undervejs i melodien og så er teksten som sædvanlig fremragende skrevet. Videoen er også ret underholdende fundet på :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#890 Lord Beef Jerky 14 år siden

#883 Hahaha helt sikkert... jeg elsker også at folk typisk slet ikke fatter de er en joke.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: